Close
Logo

Despre Noi

Cubanfoodla - Acest Populare Evaluări De Vin Și Comentarii, Ideea De Rețete Unice, Informații Despre Combinațiile De Acoperire Știri Și Ghiduri Utile.

Cultură

Când au devenit pivnițele de vinuri declarații personale?

Indiferent dacă abia începi cu dvs călătoria vinului — cumpărând sticle pe care să le ai la îndemână pentru relaxarea de zi cu zi sau pentru cine cu prietenii — sau un colecționar stăruitor care îl urmărește religios pe pasionatul de vin Diagrama de epocă pentru a afla când poți desfunda acea rezervă veche de 20 de ani, a ști cum să-ți depozitezi corect vinul este esențial pentru plăcerea ta. În acest episod al podcastului Wine Enthusiast, vicepreședintele nostru pentru conținut, Dara P. Kapoor și directorul nostru pentru venituri și educație, Marshall Tilden III, explorează duşmanii vinului , cel elementele de bază ale depozitării vinului și cum au evoluat tendințele.



De asemenea, descoperim câteva lucruri:

  • Ce spune depozitul de vin al cuiva despre ei
  • Cele mai scumpe solicitări personalizate de cramă pe care echipa lui Marshall le-a primit vreodată
  • Dacă cineva îi place Caymus, îl va iubi maestru
  • Unde Marshall ar dori cel mai mult să-și aducă perna

Spre deosebire de alte băuturi, vinul evoluează în timp, făcând condițiile de depozitare critice pentru calitatea acestuia. Dar vinul este și artă, genul de care ar trebui să te simți mândru să-l arăți altora, indiferent dacă colecția ta se află în zona ta de luat masa sau într-o situație subterană doar pe invitație. Există o soluție de stocare pentru toată lumea și pentru orice buget. Pentru a afla ce este potrivit pentru tine, contactați-ne astăzi !

  Logo Apple Podcast
  Logo Google Podcast

Proiectează crama visurilor tale!

Indiferent dacă aveți câteva cutii sau câteva mii de sticle, echipa noastră de consultanți profesioniști în depozitarea vinurilor vă poate ajuta.



Contactați-ne astăzi

Transcrierea episodului

Transcrierile sunt generate folosind o combinație de software de recunoaștere a vorbirii și transcriptoare umane și pot conține erori. Vă rugăm să verificați audio-ul corespunzător înainte de a cita.

Difuzoare: Dara P. Kapoor, Marshall Tilden III, DWS, CSW

Dara P. Kapoor 00:08

Bună ziua și bun venit la podcastul Wine Enthusiast, porția dvs. de cultură a băuturilor și oamenii care o conduc. Sunt Dara Kapoor, șef de conținut aici la Wine Enthusiast. Și astăzi vorbesc cu Marshall Tilden, directorul nostru pentru venituri și educație, despre cramele, de la cele mai scandaloase la cele mai accesibile și practice soluții. Am explorat, de asemenea, modul în care o cramă este diferită de un răcitor de vinuri și cum să știți exact de ce aveți nevoie. Bună, sunt Dara Kapoor, vicepreședintele de conținut la Wine Enthusiast și stau aici cu Marshall Tilden al treilea, care este directorul nostru de venituri și ofițerul educațional – două titluri de șef sunt o afacere mare. Și vorbim astăzi pentru că vreau să aflu mai multe despre cramele. Am început la Wine Enthusiast acum vreo doi ani și jumătate. Sunt relativ nou, un copil în lumea vinului, dacă vrei, și am câteva întrebări. Am certificarea WSET Nivelul doi, mulțumesc foarte mult antrenorului meu de aici.

01:12

Dar există multe lucruri pe care le facem la Wine Enthusiast despre care cred că din punctul de vedere al consumatorului general sau al clientului, în special pentru clienții noi, sunt câteva întrebări pe care cred că le putem clarifica despre cine are nevoie de o cramă. Cum alegi o pivniță și m-am gândit că ne-am cam petrecut vinerea asta, să luăm o sticlă și să vorbim despre ce facem cel mai bine aici.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 01:32

Da, simt că probabil că am avut această conversație off-road de mai multe ori. Dar hai, da, să intrăm în mie. Da, este un subiect atât de important și din atât de multe motive, și este un subiect distractiv. Dacă ar trebui să începem mai întâi, cu Wine Enthusiast cum este vineri, și am deschis asta cu un singur braț. Așa că îmi cer scuze pentru tragedia de azi. Încerc să țin pasul cu fiul meu și cu nepotul meu pe pârtiile de pe tablă nu au ieșit atât de bine. Așa că avem un ceea ce sorbim aici este un Dominus 2020, un vin pe care l-am avut prin Wine Express, diferite vintage-uri pe care le produc în principal Napa. Aceasta este Sonoma lor. Oh, nu, îmi pare rău. Acesta este un Napa 20 (2019 a fost un Sonoma), deci acesta este tot fructul Napa. 20 este o epocă interesantă, oamenii au unele, știți, conotații din cauza fumului de la incendii și a fost prea mult fum. Am avut o mulțime de ani 20 care sunt fabuloase. Și am avut vreo 20 de ani, nu atât de grozavi. O să te las să fii judecătorul pe acesta. Noroc. Noroc.

Dara P. Kapoor 02:38

Acestea sunt vibrațiile de vineri. Da. Oh da. A trecut o săptămână și ies imediat din ea.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 02:46

Voi da, știi, să scot pisica din geantă despre dragostea ta pentru Caymus.

Dara P. Kapoor 02:54

Și așa că chiar trebuie să pun o declarație de declinare a răspunderii când termină cu asta.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 02:58

Dar vreau să aduc ceva ce tu știi, pe care oamenii nu îl știu. Dreapta? Pai nu stiu. Doar că nu știi asta. Nu este disponibil. Și este un vin rece. Este o pânză de foarte bună calitate, care a devenit foarte bogată, știi, un fruct foarte dens. Grozav. Oh Doamne. Frumoasa integrare. Da. Și este ca, știi, o fracțiune din preț.

Dara P. Kapoor 03:20

De obicei, la Wine Enthusiast vom scuipa, dar astăzi este vineri. Cred că s-ar putea să mai iau câteva înghițituri. Ei bine, hai să vorbim despre cramele. Întrebare de bază, rudimentară, folosim uneori termenul cramă și frigider pentru vinuri și răcitor pentru vinuri. Puteți doar să expuneți diferențele dintre toți acești termeni?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 03:54

Deci există diferențe. Și se reduce într-adevăr la protecție împotriva celor cinci mari dușmani ai vinului. Și aceasta este diferența dintre toate tipurile de niveluri de stocare a vântului, corect, bine, mai bine cel mai bine. Și pe măsură ce urcați scara, pentru că aveți temperatura ca prim inamic, umiditatea, lumina, vibrația și mirosurile. Vinul urăște toate acestea pentru depozitarea pe termen lung. Așadar, atunci când aveți doar un răcitor de vin sau un frigider pentru vinuri, obțineți cu adevărat protecție împotriva scăpării temperaturii la momentul potrivit. Ceea ce majoritatea oamenilor este în regulă. Ai sticle de care te agăți câteva luni pe an, le ai în bucătărie, vrei să le scoți la temperatura potrivită. Acele frigidere tipice pentru vin nu protejează împotriva umidității. S-ar putea să aibă o anumită protecție UV, s-ar putea ca vibrația să nu fie groaznică și probabil că nu au un filtru sau ceva care să mențină aerul curat pentru a ajuta cu mirosurile. Dreapta. Deci, dacă ai frigiderul cu vin în bucătărie, da, și gătești usturoi și ceapă, deschizi acea ușă pentru a lua o sticlă. Acele mirosuri de usturoi și ceapă trec în acel frigider și pe perioade mai lungi de timp pot afecta vinul. Cramele, fie că este vorba despre o unitate de sine stătătoare sau o cameră cu temperatură controlată, protejează împotriva tuturor inamicilor vinului. Deci aveți întreținere sau control al umidității, aveți compresoare cu vibrații mai mici, astfel încât acestea să nu tremure, aveți protecție împotriva mirosurilor și aveți mai multă protecție împotriva razelor UV pe acele uși de sticlă. Oh da. Ca pereții aceia de sticlă, nu? Cele baller, exact, deci au protectie UV. Deci, aceasta este într-adevăr o diferență este că un frigider pentru vinuri doar protejează împotriva temperaturii sau menține temperatura potrivită. Cramele iau în considerare toți inamicii vinului.

Dara P. Kapoor 05:39

Bine, dacă am de gând să investesc într-un sistem de răcire personalizat cu adevărat sofisticat, deci am o cameră de vinuri care este mai bună, dacă vrei, ca și cum adevărata fantezie nu-mi distruge casa. Cât timp ar trebui să adun vin, ce sunt? Păstrez timp de 20 de ani? Și păstrând timp de 10 ani? Cât timp – 100 de ani?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 06:05

Deci, vreau să spun, pot răspunde la asta în aproximativ 20 de moduri diferite. Răspunsul ușor este că depinde. Și motivul pentru care depinde este că fiecare este diferit. Majoritatea vinului nu este destinată îmbătrânirii, majoritatea vinului care este produs este destinat consumului. Parcă am uitat numărul... cinci 5% la vinuri 10% din vinurile din lume sunt de fapt menite să îmbătrânească. Acum, de obicei, sunt lucruri de care ne bucurăm, ca și cum acest vin va îmbătrâni foarte frumos, deși se bea frumos din cutie, nu? Deci vinul poate îmbătrâni, cinci ani, 10 ani, 50 de ani, în funcție de ce vin este, atunci întrebarea devine, o să te bucuri de el? Ai de gând să te bucuri de acel vin în 10 sau 15 ani, când alcoolul se va înăbuși și taninurile se înmoaie? Și acel fruct trece de la proaspăt și vibrant, la uscat, iar acele note pământești încep să iasă la iveală? De aceea am o pivniță. Și de aceea sunt atât de pasionat de păstrarea vinului. Și este important. Deci, pentru a răspunde la întrebarea dvs., dacă aveți acel vin în cameră timp de șase luni până la un an, ce se întâmplă atunci când nu este la temperatura potrivită este că accelerează procesul de îmbătrânire, nu? Deci, dacă acest vin ar putea îmbătrâni între cinci și 10 ani, ceea ce cred că ar putea în 70-72 de grade, va ajunge acolo în șase luni până la un an. Corect, nu? Deci nu vă gătiți neapărat vinul, ci accelerați procesul de îmbătrânire și se va dezvolta mai repede la o temperatură mai caldă. Și apoi problema devine că vinul ajunge la un nivel, atinge apogeul, corect, și rămâne în acel vârf pentru un timp, rămâne în acea fereastră de băut cu adevărat optimă. Când urcă repede. Cade repede. Și astfel fereastra ta de băut este foarte mică. Și dacă ți-e dor, atunci ai o sticlă de oțet cu adevărat drăguță care se află în frumoasa ta sală de vinuri pe care o cunoști.

Dara P. Kapoor 07:55

Da, știi, asta mă duce la următoarea mea întrebare, câți consumatori au toate informațiile pe care le ai? Și, în opinia ta, unii dintre ei doar pun aceste sisteme pentru că arată grozav, pentru că mulți dintre ei sunt superbi . Și nu vă pot spune că aș ști cum să îmbătrânesc ceva timp de 20 de ani și când să-l scot și când să mă bucur de el. Dar pot să vă spun că unele dintre aceste modele, mai ales cum ar fi tendința de sub scări, sunt atât de superbe. Pentru mine este o operă de artă, așa că aș vrea doar ca ei să se bucure de arta vinului și de frumusețea acestuia. Da. Știți cu adevărat care este intenția consumatorilor atunci când construiți aceste sisteme? Și nu contează?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 08:35

Da, grozave întrebări. Și sincer, este ca și cum unii fac, alții nu. Și unii au avut această experiență dezamăgitoare. Și de aceea s-au întors pentru unitatea de răcire. Deci și de aceea și de aceea echipa noastră de ce facem ceea ce facem, nu? Când sună un client și spune Hei, trebuie să cobor, voi construi o cameră de vinuri. Prima întrebare din oricare dintre magazinele noastre de vinuri, gura consultanților este grozavă. Cum plănuiești să răcești camera aia? Dreapta? Vom construi? Deoarece prima și cea mai importantă întrebare este răcirea, pentru a vă asigura că consumatorul, colecționarul înțelege că fără un sistem sau o cameră controlată cu temperatură adecvată, veți risca potențial tot acel vin frumos pe care îl depozitați? Dreapta? Unora nu le pasă. Unii vor doar estetica. Vor doar acele suporturi de prezentare. Deci totul este bine și bine. Dar datoria noastră este să educăm fiecare client care sună și să ne spună să ne asigurăm că, dacă aveți aceste sticle vechi de Mouton, da, aceste sticle vechi de Silver Oak sau aceste sticle vechi, indiferent ce colectează ei, nu? Că vor îmbătrâni corect așa cum ai vrea tu. Așadar, în 10 ani, nu doar deschideți o etichetă cu adevărat elegantă de vin gătit, ci aveți acel vin care a evoluat până unde ar trebui să fie învechit în mod corespunzător. Deci, câți sunt conștienți, cred mai mult decât știți, cred mai mult decât credeți. Și cred că o mare parte se datorează faptului că au avut o experiență, așa că o pot împărtăși pe a mea. Așadar, înainte de a lucra la Wine Enthusiast, adică sunt aici din 2005. Primul meu frigider mic de vin cu 16 sticle, frigider pentru vin răcit cu compresor, nu o pivniță, un băiat mic. Și aveam o sticlă de Barolo pe care o păstram pentru o ocazie specială și am ieșit la părinții mei pentru una dintre marile lor aniversări. Și l-am ținut vreo cinci sau șase ani, în această mică pivniță, și abia așteptam să o deschid, nu? Pentru că îl am de cinci, șase ani, va fi delicios. Și l-am deschis. Și când am deschis am simțit că pluta era puțin uscată. Am fost ca, în regulă, să vezi ce se întâmplă. Și a fost împușcat, pluta s-a uscat, aer a ajuns la el. Și a dispărut complet. A fost oxidat. Și a fost cel mai dezamăgitor. Aproape că plâng, crezând că a fost atât de dezamăgitor. A fost teribil. A fost teribil. Sentimentul dezamăgitor. Da. Și îmi amintesc că am crezut că nu vreau să mai am asta niciodată. Dreapta? Și așa mi-am dat seama, m-am uitat la modalități, cum pot introduce umiditatea în crama mea. Și știi, poți deveni ca un burete umed și îl poți pune ca un mic tupper. Dar există modalități de a improviza, corect. Și eu doar, știi, mi-am spus, că odată ce am putut obține o colecție, voiam să mă asigur că o păstrez într-adevăr corect pentru acelea pe care mi-am dorit să le îmbătrânesc. Și asta recomand să am, știi, echipa noastră recomandă să nu te gândești la întreaga colecție, pentru că cea mai mare parte a colecției tale, probabil vei bea în șase luni sau într-un an, va fii bine. Dar cum rămâne cu acele una sau două sticle pe care intenționați să le învechiți timp de cinci sau 10 ani? Pentru că aceștia sunt cei care au nevoie de cea mai bună protecție. Și acestea sunt cele la care trebuie să te gândești când te gândești la opțiunile de depozitare a vinului.

Dara P. Kapoor 11:47

Și ce zici dacă faci comerț cu vin și îl colectezi?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 11:50

Adică, bineînțeles, în ceea ce privește investițiile, da, vreau să spun, atunci când ai un dacă îți vinzi vinul, vinzi modele și ai imagini și videoclipuri cu el într-un mediu cu temperatură controlată într-o pivniță, adaugi valoare, primești un dolar de top pentru ea, știi, spre deosebire de a sta acolo, știi, face o mare diferență. Oamenii știu.

Dara P. Kapoor 12:08

Deci, dacă un client este interesat să-și exploreze opțiunile și nu știe de unde să înceapă, îndrumați-mă prin procesul de, vreau să merg la Wine Enthusiast. Am nevoie de o soluție de depozitare a vinului. Vreau sa fie controlata temperatura. Mă gândesc că vreau ceva mai proiectat. Care este acel proces? Ce face consumatorul?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 12:33

Deci prima întrebare, ei fac exact asta, nu? Se uită la catalogul nostru, caută online și spun, știi, am oricât de multe sticle am nevoie să depozitez. Lasă-mă să-mi spui, să-mi dau seama de ce avem nevoie aici. Și așa, știi, prima întrebare care te va întreba mereu câte sticle ai, nu? Care este colecția dvs. - 20 de sticle la 50 de sticle, 500 de sticle, pentru că întotdeauna doriți să obțineți o soluție de depozitare care este puțin mai mare decât ceea ce aveți. Pentru că vei depăși mereu, ai orice ai, dacă primești o pivniță de 50 de sticle, vei primi o pivniță de 100 de sticle la un moment dat, vei avea 10 sticle deasupra pivniței, vei avea 30 de sticle stând. alături, depășești întotdeauna orice pivniță, așa că vrei să obții ceva care este probabil cu 20 până la 50% mai mult decât spațiul tău de stocare actual. Deci ți-ai dat seama de capacitatea, atunci ai în vedere o cameră? Plănuiți să construiți o cramă și, dacă sunteți, vrem să discutăm despre tot ce este legat de ea. Acesta va fi un proiect de construcție, va trebui să construiți o cameră cu un anumit tip de material, un anumit tip de izolație, vom avea nevoie de bariere de vapori, va trebui să construim cea potrivită. spațiu pentru unitatea de răcire și au o decupare. Deci știi. Ești pregătit pentru un proiect de construcție dacă ai de gând să construiești ceva în casa ta, nu? oprește oamenii uneori și, uneori, este exact ceea ce își doresc. Au tot subsolul lor, vor să ia un colț din el să construiască o pivniță, fantastic, care de obicei pentru 500 de sticle sau mai mult este locul în care începi să te distrezi că, pentru că adevărul este că costurile sunt prohibitive, proiectarea raftului, sistemul de răcire a cramei, construcția, instalarea, toate aceste lucruri. Știți că nu este ieftin de făcut, mai ales în zilele noastre, cu costul materialelor și al forței de muncă este ceea ce este. Deci, dacă te uiți la un cost pe sticlă, vei fi știi că 20 până la 30 de dolari aproape minim în construirea unei pivnițe în casa ta. Așa că vrem doar să avem acea conversație și să ne asigurăm că oamenii sunt conștienți din timp înainte de a merge într-o groapă de iepure.

Dara P. Kapoor 14:30

Deci le oferiți cu adevărat ceea ce ar trebui să știe cu adevărat și nu profitați de ceea ce nu știu.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 14:36

Da. Celălalt motiv este că, dacă aveți câteva sute de sticle, 200-400 de sticle, există o mulțime de frigidere grozave pentru pivniță. De sine stătător, obișnuiam să-i spunem. Dulapuri de vin de sine stătătoare, dar este un descriptor foarte bun, nu? Este un dulap, un dulap pentru vinuri cu temperatură controlată, care vă va afișa vinul ca VW-ul la care ne uităm aici, nu? Asta vă va proteja vinul care este fără sudură. Deci, dar este un proces ușor, nu? Ți-ai dat seama de capacitatea, 400 de sticle, ai nevoie de câteva unități, arată frumos. Ei vin în casă, o aduc și gata într-o zi. Construirea unei crame este un proiect. Acum, este o cameră în casa ta, este un sentiment de mândrie, este un sentiment de plăcere. Este o zonă de distracție, tot felul de lucruri. Deci, dar vrem doar să stabilim, bine, iată ce va face Opțiunea A toate acestea și câte sticle puteți depozita. Dar iată opțiunea B, care ar putea costa puțin mai puțin, vă oferă un mediu de depozitare similar, dacă nu egal, pentru vinul dvs. Și apropo, știi, va dura o zi, nu trei luni. Deci acesta este cu adevărat scopul. Și apoi intrăm în micul de fond, care este colecția? Cât timp ai nevoie să-ți păstrezi vinurile? Suntem Care este situația ta electrică, corect, mai ales pentru un sistem de răcire a unei crame, care va fi, știi, poate fi conectat la priza electrică. Așadar, consultanții noștri din magazinele de vinuri nu sunt doar, știți, să caute prin ce cabinet are sens. Ei trebuie să știe să proiecteze, așa că trebuie să cunoască HVAC, tu trebuie să știi răcirea, cât de departe vor merge conductele? Unde este electricul? Dreapta? Unde sunt conductele de aspirație, unde va merge conducta de lichid. Deci, există o mulțime de detalii pe care le vor analiza atât cu clientul, cât și cu clienții. De obicei, un colecționar are antreprenori și constructori și sisteme HVAC ale lor care vor apela la conferință vor avea întâlniri cu pentru a se asigura că planurile, planurile arhitecturale pe care le analizează, știți, se potrivesc cu ceea ce vrem să facem noi. acea secțiune de pivniță. Deci este tehnic.

Dara P. Kapoor 16:46

Și toate acestea sunt gratuite? Sfatul, ai primit?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 16:49

Sigur este.

Dara P. Kapoor 16:51

Așa că pot să sun pe Wine Enthusiast sau să merg pe site, pot găsi o modalitate de a contacta acești reprezentanți?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 16:58

Ar trebui să fie cel mai ușor lucru pe care l-ai făcut vreodată în viața ta. Dacă nu este, nu ne facem treaba.

Dara P. Kapoor 17:04

Am să verific asta. Da, da, exact.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 17:07

Dar da, deci dvs. Consultația este gratuită. Odată ce intrăm în proiectare și apoi sunt revizuiri și lucruri de genul ăsta, apoi sunt, știi, anumite taxe care vin pentru asta, dar sunt sinceri, este mai mult doar să plătim pentru timpul necesar. munca de proiectare, corect. Dar pentru a obține consultația, vreau să spun, îmi imaginez că nu toată lumea știe cu adevărat de ce are nevoie sau înțelege de ce are nevoie. Așa că poți avea acea conversație gratuită cu cineva 30 de minute pe oră, oricât de mult îi ia pentru ca ei să fie educați despre ceea ce are nevoie. Asta e treaba noastră. Adică, chiar este treaba noastră. Și oamenii o vor face, știi, uneori ani de zile, nu? Hei, mă voi muta din casa mea în următorul an sau doi. Și, știi, tocmai am văzut casa asta pe Zillow. Și se pare că aș putea pune o pivniță acolo, începem procesul de proiectare. Adică, avem nevoie de niște dimensiuni, aveți nevoie de câteva informații de bază pentru a începe procesul. Dar da, asta facem. Vrem, vrem să educăm și vrem să ajutăm oamenii să fie entuziasmați, nu? Aici stăm noi, nimeni nu are nevoie cu adevărat de o cramă. Deci nu este o necesitate, acesta este un lux. Și, și ar trebui să fie distractiv. Și ar trebui să fie educațional și ar trebui să fie cineva care să se bucure de întreaga experiență de la început până la sfârșit. Și asta este cu adevărat ceea ce încercăm să facem.

Dara P. Kapoor 18:17

Adică sunt părtinitoare pentru că lucrez aici. Dar simt că asta faceți cu toții. Lucrez pe partea media. Și lucrez cu echipa lui Marshall din ce în ce mai mult în fiecare zi. Așa că primesc educație, învăț cum fac ei vânzări. Și știu doar că lucrez cu tine, cât de drăguț ești să explici lucruri, cât timp îți vei lua pentru a explica lucrurile și apoi pasiunea pe care o ai, este contagioasă. Asta e ceva genial cu vinul, nu? Pur și simplu aduce laolaltă toate tipurile de oameni. Și încă ne putem bucura de ceva din diferite motive.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 18:46

Da, ai mare dreptate. Și vă mulțumesc și apreciez asta și este o pasiune pe care o port peste faptul că soția mea, pe care o știți, vrea să mă omoare uneori pentru că este o treabă, dar alteori o duce și la ea când, dintr-o dată, bea un pahar și este ca oh, asta e grozav. Ce este? Și apoi oh, ochii se deschid, nu? Totul se îmbunătățește puțin bine. Îl compar cu golful în multe feluri din ceea ce tocmai ai spus, deoarece putem fi la niveluri complet diferite ale cunoștințelor noastre și ale aprecierii noastre, dar tu și cu mine putem să stam aici și să ne bucurăm cu adevărat de această sticlă de vin la fel. la fel ca atunci când joci golf. Mă duc să-l joc Rob. El mă omoară. Când Rob și cu mine ieșim, ne distrăm grozav, deși el mă învinge cu 15 lovituri, deoarece putem juca același joc împreună și putem aprecia același joc împreună și să ne bucurăm de compania celuilalt, chiar și la niveluri diferite. Așa că asta este exact ceea ce încercăm să facem aici, asigurându-ne că colecțiile dvs. sunt cât mai plăcute posibil. Indiferent care este nevoia ta. Trebuie să ne bucurăm de ceea ce facem corect sau de ceea ce facem.

Dara P. Kapoor 20:01

Așa că acum vom intra în mai multe lucruri cu adevărat distractive. După umila mea părere. Ai spus că faci asta din 2005? Da. Cum s-au schimbat tendințele cramelor în acea perioadă de timp?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 20:45

Când am început, depozitarea era... cramele erau frumoase, da, dar capacitatea era rege: câte sticle ai putea depozita? Era capacitatea de capacitate. Și undeva, poate cu un deceniu sau cam așa ceva în urmă, poate puțin mai puțin, dintr-o dată… Au existat întotdeauna rafturi de vitrine, opțiuni, corect, oricând puteai pune un raft de vitrine în afara unuia dintre dulapuri pentru a arăta frumos. Dar înăuntru, nu prea le păsa de etichete, au vrut să pună sticlele acolo. Rafturile de afișare nu s-au vândut pentru că a fost de genul: Oh, ai pus un raft de afișare, sticla se va înclina în sus, vei pierde o cutie de depozitare acolo, uită-l, nu am nevoie de el. Și apoi, dintr-o dată, această etichetă înainte, acest gen de vedere a etichetei au început să apară. Și știi, există aceste rafturi VintageView și apoi raftul de afișare a început să câștige un pic de tracțiune. Și, știi, îi dau credit lui Adam Strum, cofondatorul Wine Enthusiast, care a pus un deget pe asta și a spus, trebuie să facem ceva cu asta. El este ca și cum aceasta este tendința și asta se întâmplă. Și de aici s-a născut VinoView. Și dintr-o dată, oamenii au vrut să-și arate ecranele. Au vrut să-și arate etichetele, vor să-și afișeze etichetele, au vrut acele rafturi cu acei pereți de sticlă. Și chiar nu s-a schimbat de când vreau să spun, așa cum ai spus noua ta dorință de a-l folosi. Este ceea ce ai văzut de când ești aici, nu? Și oamenii vor să-și vadă eticheta. Și cred că multe dintre ele sunt și etichetele au parcurs un drum lung. Vinăriile pun mai mult în ambalajele lor și în afișajul lor. Și în mod intenționat, este o operă de artă și, uneori, au chiar și colaborări cu artiști. A existat o tendință cu mai multe temperaturi când am început, unde unitățile ar fi serviciul de vin roșu în sus, depozitarea în mijloc și și serviciul de vin alb în partea de jos. Dreapta. Și încă mai este folosit uneori în scopuri comerciale, dar acum se îndreaptă din ce în ce mai mult către doar îmbătrânire, chiar și în zone duble... toate magazinele de vinuri la aceeași temperatură, vin roșu, șampanie, porto, indiferent de 55 de grade 53 până la 57 de grade. Singurul lucru pentru care aveți nevoie de zona dublă este serviciul, deoarece vinurile albe sunt servite mai reci decât cele roșii. Deci, dacă îmbătrâniți vinul și îl păstrați pe termen lung, totul este o singură zonă, o singură temperatură. Tendința de a îndepărta zonele multiple, zonele duale sunt încă acolo, pentru că mai ales dacă îl ai în bucătărie și în sufragerie și vrei vin alb alb gata de scos pentru a fi servit, are sens. Zona duală este grozavă. Dar, de cele mai multe ori, ceea ce vom vedea sunt soluții de depozitare multiplă într-o casă. De exemplu, la parter este ceea ce îmbătrânesc. Acestea sunt obiectele de colecție. Sus este ceea ce vor bea în următoarele câteva luni.

Dara P. Kapoor 24:29

O altă întrebare despre aceste tendințe, credeți că reflectă și tendințele industriei vinului din acea vreme? Știu că Adam a fost grozav în a ne educa despre știi de ce Wine Enthusiast a început chiar ca o companie când a făcut-o în 1979, vinul nu era la fel de popular ca astăzi, nici nu era la fel de accesibil. Deci, când îmi spui aceste lucruri, are sens. Bine, era vorba de funcționalitate. Acum, cred că ani mai târziu, este un simbol de statut. Deci nu numai că există colaborări artistice pe etichete. Dar cât de mult este un răspuns la tendința consumatorilor care doresc să se arate?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 25:09

Este un punct foarte bun. Raspunsul este da. Cred că are de-a face cu ceea ce, știți, sunt tendințele din industrie. Și în opinia dvs., una dintre cele mai mari pe care am uitat să le menționez a fost crama de vinuri închisă cu sticlă din sufragerie. Dreapta? Da. O vezi tot timpul. Și acestea nu sunt pentru pivnițe cu Photoshop. Cineva are, în sufrageria lui, pe peretele din spate, există rafturi, această ușă mare de sticlă închisă cu ușile franceze mari. Și este o tendință uriașă în acest moment, tocmai din acest motiv oamenii vor să îți arate. Vor să-și arate colecția. Alții vor să aducă oamenii în pasiunea lor, vinurile fac parte din viața lor. Și când se așează la cină sau înainte de cină și se așează pe canapea, deschid o sticlă de vin. Și este modul lor de, știi, să simtă că sunt în mod constant încorporați în cultura vinului.

Dara P. Kapoor 26:06

Sunt sigur că în anii tăi în care ai făcut asta, ai lucrat pentru celebrități. Ar putea fi celebrități din industria industriei, ar putea fi celebrități de la Hollywood, celebrități din sport... Spune-ne, pentru toți voyerii de acolo, care sunt unele dintre cele mai nebunești și mai scumpe caracteristici pe care le-au cerut oamenii?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 26:32

Ceea ce este cu adevărat interesant este că, de obicei, nu celebritățile și vedetele își doresc cele mai nebunești caracteristici. Să recunoaștem, știm că oamenii din finanțe câștigă câțiva dolari, adevărați titani ai industriei, au câțiva dolari de aruncat. Așa că, de obicei, aceștia sunt cei care sunt tot, așa ceva în pivnița mea. În ceea ce privește chestia cu celebritățile, și majoritatea dintre ele chiar nu vor să fie împărtășite, dar putem spune doar una dintre cele mai iubite, știi, gazde de emisiuni radio/TV de dimineață, care locuiește în New York. , a fost destul de amabil să ne lase să-i facem pivnița. Și unul dintre boxerii iconiști cinematografici ai timpului nostru este, de asemenea, un client. Cred că adevărul este că dintre toate întrebările nebunești din modelele nebunești, acești oameni sunt foarte pasionați de casele lor, mai mult decât de vin. Și ceea ce vreau să spun prin asta este că unul dintre clienții mei a proiectat o pivniță și nu bea vin, dar casa lui din cauza cine era și distracția pe care a făcut-o, casa lui avea nevoie de o pivniță. Și a fost una dintre cele mai scumpe. Îi plăcea să se distreze, îi plăcea să primească oamenii în casa lui și să se arate. Era atât de mândru de casa lui încât dorea ca fiecare centimetru al acelei crame să fie perfect. Și este și este ceva ce am mers, am filmat și filmat și îl puteți vedea pe site-ul nostru, iar el are un perete de sticlă care acoperă toată fața. Acum folosim de obicei sticlă groasă de jumătate de inch. Sticla nu izolează bine. Deci trebuie să măriți unitățile de răcire. Și există valori și ecuații pe care le facem, dar el a vrut sticlă de trei sferturi de inch. Am spus bine, vei câștiga doar o jumătate de valoare R. Nu va adăuga multă valoare de izolație. El a spus, nu contează, va arăta mai bogat, va arăta mai gros și va arăta mai bine în crama mea. Deci da, am spus bine, am spus că va fi foarte greu să intri aici pentru că sticla este grea. El merge, nu-ți face griji, am oameni care pot. El a vrut tavan cu panouri înălțate construit din lemn specific... detaliul pe care le avea la fiecare lucru era uimitor. Și a cheltuit pentru asta, dar asta și-a dorit.

Dara P. Kapoor 26:34

Care este cel mai mult pe care cineva a cheltuit într-o pivniță? Cât de mari pot ajunge aceste prețuri?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 29:24

Ne-am apropiat de jumătate de milion în pivniță, ceea ce este pentru cineva ca acesta. Și deocamdată colecția lui a crescut și chiar a început să bea vin de când și-a luat crama. Dar când ai o colecție care ar putea fi de 3 milioane, 5 milioane, 10 milioane, când te uiți la un procent...   E ca și când ai un EuroCave care este de 4.000, 5.000 de dolari și ai vin în valoare de 20.000-40.000 de dolari acolo, ecuația este cam aceeași. O pivniță de 2.000-3.000 de sticle pentru aproape jumătate de milion de dolari atunci când ai vin în valoare de 10 milioane de dolari. Că acea ecuație încă se înțelege de ce funcționează în casă și de ce este atât de important pentru acea colecție anume, mai ales dacă investesc și apoi o vând. Și pentru cei care nu știu, EuroCave este cea mai importantă pivniță de vinuri care este fabricată în Franța. Lucrat manual. Ei există din 1976. Wine Enthusiast este distribuitorul lor exclusiv aici, în Statele Unite. Și ia în considerare toți dușmanii vinului. Are menținerea umidității, are cea mai scăzută vibrație, are cea mai bună protecție UV, are filtru de cărbune. Deci, când vorbim de adevărate crame de vinuri care sunt dulapuri, EuroCave este într-adevăr creme de la creme.

Dara P. Kapoor 29:50

Este bine de știut pentru când am venit disponibil.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 30:50

Da, păi, mergi în lanțul cramei, la fel ca orice altceva. Începeți cu un mic și apoi vă mutați în sus și apoi următorul lucru pe care îl știți, o să vă construiți totul de jos.

Dara P. Kapoor 31:04

Primul meu pas a fost acesta sub frigiderul Wine Enthusiast [Prestige]. Și acum mă gândesc ce urmează?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 31:16

Este un frigider gateway. Este ca orice altceva. Revenind la golf, primești primul set de bețe și ești ca da, bine, e în regulă. Rămâi cu acelea pentru totdeauna. Dar și tu ai fost prins cu acel bug? Ești ca, am nevoie de un șofer mai bun. Am nevoie de un putter mai bun și, de asemenea, de cluburi noi. Gusturile tale devin mai sofisticate. La fel și experiența ta.

Dara P. Kapoor 31:56

Ce poți spune despre o persoană în funcție de modul în care depozitează vinul?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 32:06

Există trei tipuri diferite de colecționari. Există un colecționar de nivel de intrare ca tine – iubește vinul, iubește experiența, îi place să bea și are nevoie doar de ceva pentru a păstra acele 20-40 de sticle la temperatura potrivită. Odată ce ai pivnița aceea mică, îți dă un pic de mândrie, cum ar fi, hei, tocmai mi-am îmbunătățit jocul, mi-am luat o cramă. Ați ajuns la următorul nivel în comparație cu toată lumea cu un suport pentru 8 sticle în bucătărie. Și pentru mine acel bautor de vin de nivel de intrare este cel care începe să răspândească cuvântul, hei, băieți, asta e distractiv. Și când pui acest vin în pivniță, cam schimbă experiența în general, când îl ai la temperatura potrivită și îl scoți la temperatura potrivită pentru că face diferența. Temperatura de servire face diferența. Temperatura camerei nu este de 70 până la 75 de grade. Când oamenii spun că vinul roșu ar trebui servit la temperatura camerei, aceasta nu este temperatura camerei potrivită. Temperatura camerei este de 60-65 de grade. Așa că, atunci când oamenii au raftul în bucătărie și sunt 75 de grade și îl scot imediat și îl servesc, este prea cald. Și de aceea vinurile respective pot avea un gust foarte mare în alcool. Alcoolul iese mai mult când vinul este cald. Apoi ai în continuare pasionatul sau colecționarul. Acești oameni au cam 500 până la 1000 de sticle, ar putea fi o mână de dulapuri, ar putea fi o mică cameră de vinuri, ar putea fi sub scări. Și acum au o colecție în care au o mână de sticle, poate chiar jumătate din colecția lor, pe care le îmbătrânesc cu un scop. Ei stochează pentru o ocazie, poate stochează unele pentru a vinde, poate că se amestecă cu, știți, un scop de investiție pentru unele dintre vinurile lor. Le pasă de pivnița lor din punct de vedere al protecției, dar nu trebuie să fie un mare spectacol, vânzător de vitrine. Deci, aceștia sunt oameni care au ca, știi, pivnița cu 1000 de sticle în subsol. Cred că cad în asta. Am un EuroCave și mai am unul mic în bucătărie. Probabil că am 250 300 de sticle, dintre care majoritatea le deschid și le parcurg, dar dacă am aproximativ, știți 25-30 de sticle pe care sper să le deschid împreună cu copiii mei. Fiecare are câte un raft în EuroCave-ul meu. Deci astea sunt niște obiecte de colecție pe care le am. Și deci acesta este următorul nivel al unui colecționar. Și acei oameni sunt oamenii care merg la Napa, oamenii care își fac excursiile vinului, care se alătură cluburilor de vin, care vor să aducă acea cultură a vinului înapoi în casa lor, corect. Și apoi ai spectacolul. Aveți persoana care vrea cu adevărat să-și arate și să-și arate nu numai vinurile, ci și pivnița. Ei vor acel perete de sticlă, vor să arate cât de mișto este pivnița lor pentru că casa lor este genul ăsta de casă. Și Dumnezeu să binecuvânteze. Dreapta? Oamenii vor avea, știți, pivnița de vinuri de lângă terenul de tenis interior și sala media de lângă ea. Ei ar putea fi încă agerul și scopul investiției și toate astea. Dar s-ar putea să nu fie. S-ar putea să aibă pivnița aia în casă pentru că casa are nevoie de acest tip de pivniță. Și apoi asta se leagă de ce altceva sunt ei – ce alte hobby-uri au? Pentru că de cele mai multe ori, veți găsi acele hobby-uri în cramă sau în afara cramei. Tricouri semnate cu autograf. Și tricouri de fotbal și, știi, suveniruri de la vedete de cinema și alte lucruri. Așa că acum își iau hobby-urile și le împletesc în acea cramă. Și asta devine parte din asta.

Dara P. Kapoor 37:12

Vinul este țesătura vieții, țesătura casei tale.

Marshall Tilden III, DWS, CSW 37:19

Devine o chestiune de mijloace și spațiu în acel moment. Și asta face parte din ceea ce facem, parte din consultarea. Unde în casă se duce asta? Și ce vrei să faci? Și vom pune acele întrebări. Vrei să arăți tot vinul tău? Sau doar cauti o crama functionala si unde sa o depozitezi la temperatura potrivita? Și așa încercăm să evaluăm unde sunt acești clienți de la început, astfel încât să știm în ce direcție să-i luăm în călătoria lor în pivniță.

Dara P. Kapoor 37:59

O ultimă întrebare pentru distracție. A cui colecție ai fi dispus să-ți pierzi celălalt braț pentru a o accesa?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 38:10

Vreau să intru în subsolul RDC. Domaine de la Romanée-Conti din Burgundia este cel mai scump și, probabil, cel mai bun Burgundy produs în lume. Și n-am fost niciodată, am auzit povești, am auzit zvonuri că crama are relicve care datează de anii 1800, când le place, știți, să înceapă să producă în Burgundia. Și vreau să spun, am gustat o dată unul dintre vinurile lor și ca și cum ar fi fost cearcă genunchi, nu? Nu poți să crezi așa cum un vin poate avea un gust așa. Deci, nu este un vânzător individual, dar dacă aș putea, știi, să aduc o pernă și o pătură acolo pentru câteva zile, aș fi bine.

Dara P. Kapoor 39:10

Și există vreo celebritate sau cineva din colecția industriei pe care ești curios să o vezi?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 39:14

LeBron trebuie să aibă o pivniță. După cum aș presupune cu ceea ce face, și Dumnezeu să-l binecuvânteze pentru că este un ambasador atât de mare al vinului în acest moment, chiar îi place. El o pune acolo în atât de multe moduri diferite. Da, mi-ar plăcea să intru în pivnița lui cu el.

Dara P. Kapoor 39:17

Mai vrei să spui ceva înainte să închidem?

Marshall Tilden III, DWS, CSW 39:18

Un lucru cu care voi pleca este că vinul evoluează. Este o linie cheesy, dar îmi place, acea linie din Sideways despre care Virginia Madsen spune, știi de ce iubește vinul, pentru că este mereu în evoluție și are un gust diferit. Știi, în orice zi în care l-ai deschide, acesta va avea un gust diferit mâine și diferit într-un an. Și de aceea, pentru mine, sunt atât de pasionat de vin și depozitarea vinului. Îmi place călătoria. Îmi place evoluția. Îmi place să am o sticlă din asta acum și o sticlă într-un an și cum s-a schimbat și cum este diferit? Și nu există nimic altceva care să facă asta. Nu există nimic ca vinul care trezește acea emoție. Nu există nimic ca să ai mediul potrivit pentru stocare pentru a îmbunătăți cu adevărat această experiență. Și dacă nu trăim cea mai bună viață cu experiențele noastre, atunci ce facem?

Dara P. Kapoor 41:21

E frumos, omule. O sapă. Mulțumesc mult, Marshall. Acest lucru a fost minunat. Noroc. Da. Noroc. Un weekend minunat, tuturor. Mulțumiri.