Close
Logo

Despre Noi

Cubanfoodla - Acest Populare Evaluări De Vin Și Comentarii, Ideea De Rețete Unice, Informații Despre Combinațiile De Acoperire Știri Și Ghiduri Utile.

Cultură

Există o modalitate corectă de a vorbi despre vin?

Acesta este primul din seria noastră de trei părți care evidențiază unele dintre ele 2023’s Future 40 Tastemakers . În ultimii câțiva ani, industria vinului a început să țină seama de diversitatea și problema de incluziune. Dar crearea unei industrie a vinului mai incluzivă începe cu recunoașterea modalităților în care poate exclude oamenii.



Ceea ce ne conduce la oaspetele nostru săptămâna aceasta. Alice Achayo fondat Lingvistul de vin , o companie de consultanță, pentru a educa profesioniștii și băutorii de vin și pentru a extinde modul în care gândesc și vorbesc despre vin.

Ascultă cum Achayo explică cum a intrat în industrie; de ce a început Wine Linguist, importanța diversității în cadrul comunității; și cum extinderea limbajului în jurul vinului îi va ajuta pe băutori să dezvolte o apreciere mai profundă pentru acesta.



  Logo Apple Podcast
  Logo Google Podcast


Transcrierea episodului

Transcrierile sunt generate folosind o combinație de software de recunoaștere a vorbirii și transcriptoare umane și pot conține erori. Vă rugăm să verificați audio-ul corespunzător înainte de a cita.

Difuzoare: Alice Achayo, Jacy Topps

Jacy Topps 00:08

Bună, și bun venit la podcastul Wine Enthusiast. Serviți cultura băuturilor și oamenii care o conduc. Eu sunt Jacy Topps. Acesta este primul din seria noastră de trei părți care evidențiază o parte din Viitorul din acest an. 40 Tastemakers. În ultimii câțiva ani, industria vinicolă a trebuit să ia în considerare diversitatea și problema incluziunii sale. Și crearea unei industrii mai incluzive începe cu recunoașterea modalităților în care poate exclude oamenii. Ceea ce mă duce la oaspetele nostru săptămâna aceasta. Alice Achayo. Alice Achayo a fondat The Wine Linguist, o companie de consultanță creată pentru a educa profesioniștii și băutorii din vin pentru a extinde modul în care gândesc și vorbesc despre vin. Așa că ascultați cum Alice explică cum a intrat în industrie; de ce a început The Wine Linguist; importanța diversității în cadrul comunității și modul în care extinderea limbajului care înconjoară vinul îi va ajuta pe băutorii de vin să dezvolte o apreciere mai profundă pentru acesta.

Jacy Topps 01:13

Și acum un cuvânt de la sponsorul nostru. The Calling este o colecție de vis de vinuri din California, care oferă o gamă distinctă de soiuri, stiluri, iar producătorul de vin Best in Class Apalachian James MacPhail oferă fiecărui vin o voce clară, lucrând cu producători de familie renumiți pentru a crea Chardonnay, Pinot Noir și Cabernet Sauvignon. În timp ce adunați peste șaptezeci și 90 de scoruri în acest proces. Alăturați-vă unuia dintre The Callings, cluburi de vin complet personalizabile pentru primul acces la noi lansări, vintage-uri speciale de bibliotecă și multe altele. Cu patru opțiuni de abonament, există un club pentru fiecare iubit, primiți trei transporturi pe an sau încercați acel abonament lunar, livrând trei sticle pe lună direct la ușa dumneavoastră. Pentru mai multe informații și acces, vizitați-ne la apelantul pasionat de backslash wine.com.

Jacy Topps 02:13

Bună, sunt Jacy Topps. Invitata mea de astăzi este Alice Achayo, Alice este fondatoarea The Wine Linguist, o companie axată pe schimbarea limbii și culturii vinului pentru a crește accesibilitatea. Ea este, de asemenea, una dintre Wine Enthusiast Future 40 Tastemakers din acest an. Bine ai venit, Alice, mă bucur că poți să ni te alături astăzi.

Alice Achayo 02:35

Mulțumesc mult, Jacy, mulțumesc că m-ai primit. Acest lucru este incitant. Ce mai faci?

Jacy Topps 02:42

Mă simt excelent. Așa că vreau să încep prin a spune felicitări pentru viitor. 40 de gustatori.

Alice Achayo 02:49

Mulțumesc foarte mult. Da, a fost sălbatic. Dar da, mulțumesc mult.

Jacy Topps 02:56

Așa că mi-ar plăcea să aud despre călătoria ta vinului. Ne poți spune puțin despre cum ai ajuns în vin?

Alice Achayo 03:02

Sigur. Da, cu siguranță nu este o călătorie simplă. Dar voi spune, într-adevăr, că m-am transformat în vin după câțiva ani de coacere profesională a pâinii și simțeam că corpul meu cam obosește. Și doar m-am gândit, ce altceva pot face ca să fim în continuare pe aceeași linie de alimente asemănătoare; industria ospitalității și cu mine înțelegesem de ce nu intenționăm joc de cuvinte. În timp ce eram la facultate, am urmat un curs internațional de băuturi acolo și am fost introdus în ceea ce știu acum că este vârful aisbergului în lumea vinului. Și de ce cunoaștere, dar așa, în timp ce eram în acest moment al vieții mele, mă gândeam, bine, cum ar fi unde, unde pot pivota? Îmi amintesc cât de mult mi-a plăcut asta la facultate și m-am gândit, da, vei avea nevoie de vin în viitor. Când faci ceva cu ospitalitate. În acel moment, visam să-mi deschid propriul bistro într-o zi. Și așa am crezut că va trebui să știi vin pentru Bistroul tău. Așa că m-am transformat în vin.

Jacy Topps 04:16

Adică, precum vinul și mâncarea au cu siguranță o relație grozavă, mai ales în pâine, nu?

Alice Achayo 04:23

Da, vreau să spun, este implicată fermentația. Întotdeauna le spun oamenilor că îmi plac lucrurile fermentate. Deci, știi, pâine cu aluat și vin. Sunt, sunt două dintre lucrurile mele preferate. Deci a fost într-un fel, într-un fel, aproape un pivot natural pentru mine.

Jacy Topps 04:38

Deci, în ce moment ai decis să începi The Wine Linguist?

Alice Achayo 04:43

Sigur. Am început The wine lingvist anul trecut, în jurul lunii ianuarie a anului trecut 2022. Și în acest moment, am fost în industrie de aproximativ șase ani, am lucrat într-un magazin de vinuri fine și apoi am fost un bucătar construit în pentru un distribuitor din Massachusetts înainte de a părăsi asta și de a mă îmbarca într-adevăr în propria mea călătorie, dar da, așa că aș spune că am început anul trecut foarte frumos. Este o companie destul de tânără în acest moment, dar nu sunt neapărat nou în industrie.

Jacy Topps 05:15

Bine, deci ce este mai exact? Este o companie care place, este pentru educație sau resurse? Ce este mai exact lingvistul vinului?

Alice Achayo 05:23

Da, lingvistul vin este o companie de consultanță. Și scopul nostru este să educăm profesioniștii din vin și băutorii de vin, să schimbăm și să lărgim modul în care gândesc și vorbesc despre vin. Deci, cu asta, căutăm cu adevărat să schimbăm limba și cultura în jurul vinului pentru a reprezenta mai bine un grup demografic mult mai divers pe care îl vedem acum în lumea vinului. Și cu asta, vrem să încorporăm și culturile și bucătăriile din Sudul Global și diaspora sa, nu sunt sigur că știți, cred că în acest moment, dacă cineva nu este conștient, cred că probabil că are capul în nisipul. Dar nu vezi, încă nu vezi, cu adevărat vânzările globale și cultura acesteia fiind încorporate în lumea vinului. Și cred că este o oportunitate atât de ratată. Și astfel o parte din munca noastră este să ne asigurăm că amplificăm asta în spațiul alb. Și apoi, în sfârșit, concentrăm munca vinificatorilor și poveștile podgoriilor. Și toate aceste trei lucruri sunt cu adevărat menite să schimbe modul în care gândim vinul în viitor, astfel încât să fie mult mai incluziv. Este mai reprezentativ pentru populația de băutori de vin pe care o avem acum. Și este vorba de a te concentra cu adevărat pe experiențele și amintirile senzoriale ale oamenilor și de a folosi vinificatorii pentru a-i păcăli să-și spună cu adevărat poveștile despre vin. Dreapta?

Jacy Topps 06:44

Deci wow, e în regulă. Deci, mai întâi de toate, vreau să spun, doar revenind la limbajul care te înconjoară, adică te-ai hotărât să intri și să demontezi totul, pentru că așa, așa, așa, adică, în limbajul din jurul vinului. se întoarce cu sute de ani, nu? Ca, asta este ca o acțiune uriașă, aș presupune

Alice Achayo 07:08

Pentru mine este foarte simplu, nu? Întotdeauna le spun oamenilor că vorbesc mai multe limbi de vin și apoi întreabă ce este asta. Așa că îmi place să spun oamenilor că am propriul meu limbaj al vinului, care se bazează pe punctul meu de referință senzorial. Și apoi am învățat limbajul vinului european slash al societății occidentale, care este standardul lungimii vinului de limbă pe care îl avem acum. Și așa vorbesc. Și, pentru mine, mi-a fost atât de greu să încerc să mă conectez cu vinul când am simțit că sunt obligat să vorbesc despre vin doar din această perspectivă. Și așa, știi, chiar privesc vinul și mâncarea ca pe două lucruri care sunt foarte bine, în primul rând, merg mână în mână, dar și că au această mare capacitate de a aduce împreună oameni din medii diferite. Și așa că, când mă aflu în industria vinului și văd că felul în care vorbim despre vin, limbajul pe care îl folosim pentru a vorbi despre vin, exclude de fapt oamenii, mai degrabă decât adună oamenii împreună, am avut o problemă reală cu asta.

Vin dintr-o cultură în care suntem, suntem foarte orientați către comunitate, suntem, știți, mai ales mâncarea ne aduce împreună. Și așa cum am spus, văd că mâncarea și vinul sunt asemănătoare în acest fel. Și așa că, cu cât îmi doream mai mult să mă apuc de vin, am simțit, de asemenea, așa ceva, această pasiune de a pleca ori de câte ori trebuia să privesc vinul din această perspectivă foarte eurocentrică, pentru că m-am gândit că, ei bine, chiar include o mulțime de excluderi. din o mulțime de oameni. Și încerc să aduc oamenii împreună. Și așa, pentru mine, cam cum pot schimba asta, și a fost într-adevăr să merg după limbajul vinului și să spun: Trebuie să schimbăm acest lucru trebuie adus și trebuie, trebuie să schimbăm modul în care ne gândim despre vin pentru a putea aduce mai mulți oameni la masă.

Jacy Topps 09:00

Da, vreau să spun, sunt de acord. Și cred că noi, ca industria vinului, avem această discuție de câțiva ani încoace. Corect corect. Simt că sunt de acord cu ceea ce spui. Îmi place, dar cred că, în teorie, vinul și mâncarea ne unesc. Adică, așa cum ar trebui, dar cred că atunci când începem să vorbim despre industrie și despre cum vorbim și educăm noi în industrie, simt că acolo merge bine, corect, la fel ca în fiecare zi, consumatorul de vin, desigur. aduce oamenii împreună și, știți, aduce oamenii la masă. Dar cum vă simțiți despre educație, cum ar fi industriile vinului, toate programele de certificare care se bazează în principiu pe limba eurocentrică?

Alice Achayo 09:52

Ei bine, vă puteți imagina că mi se pare problematic, nu? Și deci sunt total de acord cu tine că da, vinul de vin aduce oamenii împreună poate aduce oamenii împreună, dar tu, din păcate, nu vezi atât de mult. Și, unde vedeți asta, este aproape ca în industria vinului în care toți suntem profesioniști în vin și vorbim cu toții aceeași limbă pe care am fost învățați să o vorbim, corect. Și, de fapt, a fost ceva la care mă gândeam mai devreme, adică la vin, la educația vinului, la programele pe care le avem acum. Este aproape ca și cum ar fi fost concepute pentru ca profesioniștii din vin să discute între ei. Dar să nu vorbim de fapt cu consumatorii, pentru că acolo ne luptăm, la fel ca noi, toți suntem învățați, bine, acestea sunt notele de merisoare și, și, știți, caise, sau bla, bla, bla, toate astea toate astea. descriptori, corect. Și apoi, indiferent dacă avem sau nu experiență cu acele note, doar le memorăm. Și le folosim doar unul cu celălalt. Dreapta? Întotdeauna mi se pare foarte amuzant ori de câte ori sunt la evenimente de lucru în care ești tu, în special la degustări în care este într-adevăr ca o degustare din industrie și, și vezi oameni acolo, o fac, ei sunt ca, eu doar, asta este reductivă. Acesta este sfârșitul, doar te gândești, Doamne, că nu trebuie să vorbim această limbă tot timpul. Și, deci, mergând la întrebarea dvs. despre cum mă simt cu privire la educația pe care o avem în vin, cred că este problematică, deoarece nu prea pregătește profesioniștii din vin pentru a vorbi și a intra în legătură cu consumatorii de vin, este aproape ca și cum a fost. conceput doar pentru ca Wine, profesioniștii din vin să vorbească între ei, dar nu să aducă în rândul oamenilor obișnuiți. Și, și asta este problematic. Și apoi, de asemenea, pentru că limba este atât de strictă, de asemenea, nu implică nicio altă cultură și limbă în ea. Dreapta. Deci, unul dintre programele majore care este globală și este aproape stabilit, standardul este WSJ. T, când te uiți la limbajul pe care îl folosești pentru a vorbi despre vin, este Nu ai fi de acord? Este super limitat, nu? Da, nu o face să nu depășească ceea ce este acolo. Și, deci, cum putem avea, știți, profesioniști în vin care provin din culturi diferite să poată face parte din limbă, dacă, dacă ceea ce li se învață nu este ceva cu care se pot raporta, nici măcar nu au aceasta în ţările sau cultura lor. Așa că acum sunt forțați să memoreze aceste lucruri, fără a avea cu adevărat vreo relație personală cu ele. Și cred că asta e destul de tragic.

Jacy Topps 12:30

Îmi place cum ai pus asta în principiu, este ca și cum sistemele de învățământ sunt cam învățate pentru ca noi să vorbim între noi și nu cu consumatorul. Așa că suntem ca și cum ne-am vorbit, cum ar fi, știi, știi, știi, știi, și felul și toate chestiile astea de a vorbi unul cu celălalt. Dreapta? Când consumatorul este ca, ce, despre ce vorbești?

Alice Achayo 12:56

Ca, nu înțeleg asta, corect. Și este un lucru atât de intimidant. Pentru că, știi, noi, ne putem preface că tot ce ne dorim sunt profesioniști în domeniul vântului, dar nici măcar nu știm jumătate din lucrurile pe care le spunem noi sau pe care ni le spun alți oameni ca și alți profesioniști, nu, dar pur și simplu mergem cu asta. . Și cred, cred că acolo este un fel de râs pentru că aveți consumatori care cred că suntem, doar că trebuie să avem cea mai uimitoare paletă din lume. Și știm doar toate aceste cuvinte fanteziste. Și te gândești, omule, că noi toți spunem lucruri similare. Am memorat semnăturile strugurilor, nu? Pur și simplu regurgităm asta și am merge să spunem exact aceleași lucruri. Și, știi, cred că este foarte trist. Și așa, știi, este mult și mai mare, cum ar fi, această întrebare este destul de încărcată. Dacă nu mă deranjează, doar că stau o secundă.

Jacy Topps 13:45

Sigur. Desigur,

Alice Achayo 13:46

sunt bine. Nu vreau să preiau aici. Dar, știi, unul dintre lucrurile pe care le cred, da, limbajul, educația vântului, este problematic și în limbajul pe care îl folosește. Și cred că, de asemenea, în afară de ceea ce tocmai am spus, unde este, de asemenea, limitat, este vorba despre schimbările climatice, corect, când noi regiuni produc acum soiuri pe care nu obișnuiau. Și regiunile pe care le făceam acum expresia s-a schimbat, pentru că fie că a devenit mai rece, fie că a devenit mai cald, acum s-a schimbat. Și acum o să-mi spui că Pinot Noir ar trebui să aibă întotdeauna aceste note? Corect, corect, atunci când vine dintr-un climat mai cald, un climat mai rece, un climat nou, o expresie diferită sau, știți, un vinificator care adoptă o abordare diferită pentru a face Pinot Noir. Și acum vom spune, ei bine, Pinot Noir ar trebui să lovească întotdeauna aceste marcaje. Acesta este, din nou, un mod foarte limitat de a-l privi. Și cred că, deoarece ne aflăm în schimbările climatice, limbajul va trebui să se schimbe pentru a reflecta ceea ce este posibil și nu este posibil, presupun. Are sens?

Jacy Topps 14:58

Este ca, veniți complet, este perfect. Îmi place această perspectivă. Pentru că, așa cum facem noi și lumea se schimbă, la fel trebuie să se schimbe și limba noastră. Adică, corect. Dreptul are perfect sens. Deci, vreau să spun, cum trecem peste asta, de parcă compania ta este mai mult o companie de consultanță? Sunt oamenii mai receptivi la aceste schimbări?

Alice Achayo 15:21

Ei bine, cred că trebuie, trebuie să fii mai specific, care sunt oamenii, profesioniștii vântului, când consumatorii, responsabilii de educație, știi,

Jacy Topps 15:32

Da, toate cele de mai sus. Dreapta?

Alice Achayo 15:35

Ei bine, pot, pot să răspund la voi spune, aș spune că consumatorii de vin sunt pregătiți pentru ca noi să le vorbim despre vin într-un mod care să fie identificabil sau semnificativ, mai degrabă decât să stăm sus deasupra lor și să le spunem cum ar trebui să experimenteze vinul, ce ar trebui să miros, să guste și toate astea, ceea ce este o prostie. Din nou, vinul, limbajul vinului se bazează cu adevărat pe punctul nostru de referință senzorial. Așadar, modul în care am crescut și plantele, fructele, texturile, mirosurile cu care am crescut joacă un rol important în ceea ce am menționat mai devreme, limbajul meu personal al vinului, care este cel mai important, apropo, fiecare din limba noastră. de vin este cel mai important, indiferent de ceea ce altcineva va spune, ar trebui să mirosiți. Ceea ce miroși este al tău și numai al tău. Și, așadar, cred că consumatorii de vin vor să dorească ca noi să găsim modalități mai semnificative de a le vorbi despre vin. Deci, în loc să vorbim despre note, de ce nu începem să vorbim despre unde vin vinurile din poveștile vinificatorilor și cum a fost anul, cum se întâmplă, știi, există mai mult o legătură umană acolo când începem să aducem ecosisteme terestre și oameni care toate au loc pentru a face posibil vinul. Așa că nu vreau să vorbesc despre bine, ar trebui să primești note despre, știi, cireșe negre și merișoare și podeaua pădurii, toate aceste lucruri, ci mai degrabă, ce mă lasă să-ți dau contextul acestui vin. Și apoi hai să vorbim despre ceea ce trăiești, corect. Și știu că tu, ai participat la seminarul meu la IPNC. Așa că poate poți face puțin despre cum s-a simțit asta. Dar așa mi-am condus degustarea. Nu este să stau acolo și să-ți spun ce ar trebui să primești, ci mai degrabă să-ți ofer fundalul, ceea ce mi-ar fi plăcut să fac mai mult, ci să-ți ofer fundalul vinului, contextul vinului, corect, povestea lui, si toate astea. Și apoi trecem și folosim propriile noastre amintiri senzoriale pentru a vorbi apoi despre acest vin. Deci cred că consumatorii de vin ar aprecia asta. Cred că asta caută. Cred că este, de asemenea, modul în care atragem mai mulți oameni în vin, spre deosebire de consumatorii de vin care spun: Știi ce, cum ar fi, acesta este, pur și simplu nu este, este prea pretențios. Este că mă simt deplasat. Și apoi în ceea ce privește profesioniștii în vinuri, cred că mă va întreba, ceea ce încerc să fac aici nu este cel mai popular lucru, nu? Ca, ei sunt doar ca, cine ești? Cum spuneai mai devreme? Acest limbaj există de mult timp, cine sunt eu, dar vin spunând, hei, trebuie să schimbăm asta. Și apoi este, de asemenea, de genul: Bine, cum îl schimbăm? Și spun, nu spun că am toate răspunsurile, dar am o idee destul de bună despre ce nu a funcționat și ce nu funcționează. Dreapta. Deci nu face asta. Să nu continuăm să facem același lucru. Da, așa că cred că va fi mai greu pentru profesioniștii în vinuri să-și transforme mințile pentru a spune: Bine, corect. Este aproape ca și cum ai da putere. Cred că așa se simte când dintr-o dată tu, ca domeniu profesional al vinului, cum ar fi, nu poți să nu mai ai puterea de a le spune consumatorilor cum, când, ce, știi, de ce ar trebui să consume vin, sau deodată le spun că nu ar trebui să fie rolul tău. Și asta nu este un lucru care nu este distractiv de auzit. Dreapta? Și apoi, bineînțeles, educația vinului. Ei bine, nu știu ce simt ei pentru mine. Dar mi-aș putea imagina, din nou, că nu este un lucru popular, nu. Dar, cred, trebuie să ne schimbăm într-adevăr, ca industrie, pentru că nu avem o industrie înfloritoare dacă nu vedem cum vorbim despre de ce. Și deci uită ce fac. Gândiți-vă la prosperitatea acestei industrii, dacă nu schimbăm modul în care vorbim despre motivul. Și există, există dovezi în acest sens. Adică, cred că la fiecare două luni, un articol nou apare este de genul, Oh, de ce millennials nu beau Oh, de ce vin, știi, oamenii se transformă în non-alcool, toate aceste lucruri și există atât de multe acea fiind, știți, foarte legată de modul în care este perceput vinul. Da.

Jacy Topps 19:48

Ei bine, da, cred că este foarte greu de auzit pentru că, adică, este un întreg sistem, nu? Este un sistem care a fost, știți, creat Pentru, cred că vinul însuși a fost creat, cum l-ați descris practic pentru ca noi să ne bucurăm și să-l împărtășim oamenilor. Dar cred că industria a devenit acești paznici și a vrut să țină oamenii departe. Așa că au creat acest sistem, care avea să-i țină pe oameni departe. Așa că acum, practic, demontează acel sistem și aduc mai mulți oameni. Și asta va fi greu. Dar cred că mulți profesioniști ai vinului, adică ne iubim meșteșugul, ne place ceea ce facem și vrem să aducem mai mulți oameni. Așa că cred că poate, știi, cred că pentru cei care vor să meargă. obțineți certificarea și, practic, aveți educație formală, asta e grozav. Dar să știi doar că va trebui să faci niște cercetări când vei ieși din când vei obține certificarea și cum să-ți placă să vorbești cu consumatorii, într-un mod diferit de tipul de școală care te învață până când aceste programe învață cum să-și extindă limbajul. , Cred că,

Alice Achayo 21:01

Dreapta. Chestia mea este că, dacă unul dintre programele de certificare nu schimbă modul în care se vorbește despre vin, atunci cum sunt ei profesioniști în vinuri? Ştii ce vreau să spun? Dacă ești, dacă nu ne pregătești să ne putem face treaba, cel mai bun weekend? Și care este scopul tău? Și cred că ăsta este un lucru, trebuie să ne respingem. De parcă nu ar trebui să controleze neapărat profesioniștii din vin, cred că pare să lucreze mână în mână, nu? Ne înveți că ești specializat în limbajul vântului și toate lucrurile, de ce noi profesori care ne pregătesc pentru această industrie, ieșim să ne facem lucrurile. Și dacă te uiți la industrie și la felul în care se descurcă în industrie și nu recunoști unde sunt deficiențele, prin urmare, nu schimbi modul în care o abordezi, eșuându-ne, în esență, ca profesioniști ai vinului, care e scopul tău? Aceasta este întrebarea pe care o am. Dreapta. Și cred că așa trebuie să privim lucrurile. Dar nu, nu, nu a vrut să sune mai devreme, ca și cum profesioniștilor din vin nu le place munca mea, cred că suntem mulți dintre noi care dorim să schimbăm această industrie, pentru că ne place foarte mult. Dreapta? Ne place să aducem oamenii împreună și să împărtășim magia care este vinul. Și așa cred că este doar un lucru greu pentru noi să ne dăm seama. Bine, cum schimbăm acest lucru pe care am fost învățați în modul în care am fost învățați să vorbim despre de ce și cum îl schimbăm? Și cred că e mai simplu decât atât. Într-adevăr? La nivel individual. Este cu adevărat simplu. De ce iubești vinul? Ce este despre vin care te entuziasmează înaintea limbii și toate acestea, ce ai vrea să știe oamenii despre vin? Dacă ai vorbi cu prietenii tăi despre vin și ai avea o sticlă de care erai absolut îndrăgostită? Ce este cu acel vin despre care vei dori să vorbești cu ea? Să sperăm că nu ești ca, o, omule, doar că nu au fost buchetele, notele și aroma. Să sperăm că aveți mai mult decât atât de spus, corect, și apoi le permiteți să experimenteze asta nu așa cum doriți ca ei să experimenteze vinul, ci să-l experimenteze singuri. Și poate că nu le va plăcea. Dar poate le va plăcea pur și simplu pentru că le place să vadă bucuria pe care o ai de la ea, pentru că și asta este problema. Și așa că cred că pentru fiecare profesionist, este într-adevăr ca o alegere pe care trebuie să o faci, cum ar fi, nu o să-ți spun că este bine, dacă nu schimbi modul în care vorbești despre motivul pentru care ești nasol, nu iubești. Nu spun asta deloc. Cred că ne place foarte mult vinul și ne place tot ce vine cu el. Cum continuăm? Sau cum ne mutăm într-un spațiu în care aducem mai mulți oameni și nu doar să spunem mai mulți oameni într-un termen general, vreau să văd mai multă diversitate în industria vinului. Vreau să văd demografia băutorilor de vin să se reflecte în industrie în sine, pentru că așa îi putem face să se simtă ca și cum fac parte din ea.

Jacy Topps 24:07

Fiecare pahar de vin spune o poveste. Aceste povești dezvăluie istorii, arome și pasiuni ascunse, iar uneori ne dezvăluie cele mai întunecate dorințe. Și cel mai nou podcast Wine Enthusiast. Renumita jurnalistă Ashley Smith disecă sub burta lumii vinului. Auzim de la oameni care știu ce înseamnă atunci când produsele dragostei și îngrijirii devin sursa rasei, incendiilor și chiar crimei. Fiecare episod îi duce pe ascultători în lumea misterioasă și istorică a vinificației și a crimelor care de atunci au devenit Vinfamous. Acest podcast se potrivește deopotrivă cu iubitorii de vin, tocilarii istoriei și iubitorii de crime. Așa că luați un pahar de vinul dvs. preferat și urmăriți podcastul pentru a ni se alătura în timp ce ne adâncim în cotiturile din spatele minimelor din toate timpurile, crimele șocante ale vântului, urmăriți Vinfamous pe Apple, Spotify sau oriunde îl ascultați și asigurați-vă că urmați show, ca să nu pierzi niciodată un scandal, episoade noi apar la fiecare miercuri.

Jacy Topps 25:16

Vreau să vorbesc despre momentul când te-ai întâlnit prima dată. Așa că, da, pentru ascultătorii noștri, pentru un pic de fond, am întâlnit-o pe Alice la IPNC, care este Celebrarea Internațională a Pinot Noir din Oregon, la începutul acestei veri, și ea a susținut acest seminar despre, știți, limbajul vinului. Și am fost în clasă și am avut o degustare de Pinot Noir. Deci, din diferite tipuri de Pinot Noir, și ea a vrut să vorbim despre ceea ce gustăm, mirosim și folosim limbajul nostru. Ei bine, cineva a folosit podeaua pădurii, nici măcar nu știu dacă a fost Alice sau altcineva din clasă. Și am intervenit și am spus, urăsc podeaua pădurii. Cred că acest termen este atât de inaccesibil. Și, știi, cred că am vorbit despre asocieri și sunt ca, știi, nimeni nu vrea să împerecheze friptura cu podea de pădure, ce înseamnă asta? Și așa cineva a spus, oh, da, ce zici de rozmarin? Și eu zic, da, așa e mai bine. Așa e mai bine, este cu totul mai accesibil. Și atunci cel puțin a fost ca, ei bine, nu pentru mine. Și am spus: Oh, corect. Așadar, viziunea mea despre accesibilitate înseamnă doar americani și ceea ce trăiesc americanii, oameni care s-au născut și au crescut în Statele Unite, la care nu mă gândeam la nivel global. Așa că am fost verificat în viziunea mea de genul, oh, asta este mai accesibil pentru el, deoarece nu este acceptabil. Și, cel puțin, ai continuat să elaborezi și să vorbești despre ce tip de pădure? Poți vorbi despre asta?

Alice Achayo 27:02

Da, absolut. Și cred că așa este într-adevăr, frumusețea dacă permitem limbajului vinului este că, dacă le permitem oamenilor să-și împărtășească punctul de referință senzorial, corect, atunci începem să ne extindem propriul limbaj, propria noastră accesibilitate, corect, în calitate de profesioniști ai vinului, mai ales când ascultăm pe alți oameni care descriu același vin în propria lor limbă, învățăm din asta sau aflăm mai multe despre ei și cultura lor. Și aceasta este conectivitatea umană pe care mi-ar plăcea să o văd mai mult într-o singură limbă. Dar revenind la podeaua pădurii, știi, este folosit destul de des. Și așadar, ceea ce spuneam este că, pentru mine, sunt foarte familiarizat cu notele despre care încercăm să spunem că a existat acest vin atunci când noi, când îl încheim într-un singur tip de descriptor pe care îl explorează de bază. Dar îmi place să merg mai departe de atât. Ori de câte ori am fost, când aud oamenii spunând, nucleu, eu sunt mereu ca, care pădure? Este? Dreapta? Pentru că treaba este că toate pădurile miros diferit. Și apoi este de genul, în ce perioadă a anului? Aceasta este pădure? Ca, pictează-mi o poză? La fel și noi și apoi cred că, în acest caz anume, am intrat, a fost cineva care venea și din zona Boston. Și așa știau că le spuneam că alerg pe acest traseu tot timpul și că alerg sunt toate cele patru sezoane. Și așa știu cum miroase în fiecare sezon, nu? Când se schimbă, știu cum miroase podeaua. Și așa, am spus, este etajul al patrulea din Medford? Așa, acest teren de conservare prin care alerg tot timpul. Sau știi, ca o pădure pentru Italia? Este în nordul Italiei, unde este într-adevăr mai alpin? Și deci asta va mirosi diferit? Și așa, aproape cred că, dacă ne place, nu mă deranjează că oamenii folosesc note de degustare, dar dă-mi context, pictează-mi o poză despre asta. Pentru că chiar și asta în sine este mai mult o povestire, mai degrabă decât să o spui și să mergi mai departe, nu? Deci s-ar putea să nu fiți nevoit să vă adresați, poate că nu vedeți ce spun când spun cursuri, dar dacă vă pictez o imagine, sper că aceasta este o conversație mult mai distractivă. Dreapta? Deci, dar da, cred că limbajul vinului din nou, spunem eurocentric pentru că este foarte eurocentric, dar apoi, pentru a adăuga și la asta, este ca și cum, dacă ești aici în SUA și ai crescut în SUA, și vorbești despre vânt și acesta este și un fel de punct de referință senzorial general larg, nu? Ați avut alimente similare, dar aș putea spune, de asemenea, știți, fiind aici, în Pacific Northwest versus New England, am avut și alimente diferite, așa că chiar și într-o țară există deja o diferență de note. Deci, doar cred că trebuie să nu facem vin. Vinurile Lane a fost atât de definitivă, corect. Cred că asta este tot, este într-adevăr la îndemână, permițând oamenilor să împărtășească ceea ce primesc cu adevărat pe nas și să ne ofere o poveste în spatele ei. Și cred că, dacă îți amintești, în sesiune, practic, i-am întrebat pe toată lumea, de fiecare dată când cineva spunea că nu înțeleg ce anume înseamnă, le-aș cere să detalieze, nu? Spune-mi mai multe despre asta, de ce ai primit asta. Și, știi, îmi amintesc că o doamnă a spus: Oh, înțeleg, am un spirit foarte puternic. Și am spus: Ce fel de spirit? Și apoi au început să fie ca, ei bine, de fapt, acest rom care este produs aici, știți, de acesta lângă ocean, și avea o temă foarte specifică în minte. Dar dacă ea tocmai a spus, asta are note de băuturi spirtoase, asta nu descrie cu adevărat vinul. Dar avea o scenă întreagă în minte. Și încercam să o fac să ne spună contextul în care erau acele note. Și atunci a fost cu adevărat grozav. Nu am fost niciodată acolo unde vorbea el, dar puteam, puteam începe să văd ce încerca ea să spună. Dreapta. Asa de

Jacy Topps 31:02

Da, vreau să spun, eu, mintea mea a fost uluită. Când ești ca, ei bine, de fapt, știi, ai perfectă dreptate. Doar pentru că nu cred că o pădure este accesibilă, nu înseamnă că nu este accesibilă altor persoane. Și mă gândeam într-un fel la propria mea previzualizare, asta a fost, adică, clasa ta a fost uimitoare. Seminarul tău a fost extraordinar.

Alice Achayo 31:34

Mulțumesc. Este doar, este doar, trebuie doar să ne lărgim domeniul de aplicare, dar nu putem face asta. Fără alți oameni în jurul nostru. Știi, de exemplu, nu poți să stai într-un vid și să spui: Bine, îmi voi extinde limbajul vinului. Cum vei face asta dacă nu interacționezi cu alții care au note senzoriale diferite. Și ești și apoi nu incluzi alte culturi și bucătării în limba ta, corect. Așadar, este foarte greu să-l extinzi dacă de fapt nu mergi dincolo de ceea ce ai deja. Așadar, cred că asta este, cam asta e treaba mea este ca și cum schimbarea limbajului vinului nu trebuie să fie la fel de înfricoșător pe cât cred că unii oameni cred că este. Vreau doar să aduc mai multă o conexiune umană cu limbajul vinului, nu? Aducerea culturilor și bucătăriilor din sudul global și a diasporei, aducând vinificatorii și povestea pământului lor și, și toată munca care implică fabricarea vinului, aducând mai mulți oameni din medii diverse pentru a-și împărtăși poveștile astfel încât că putem extinde acest limbaj ca să poți spune rozmarin, iar eu pot spune altceva. Și tocmai am descris aceeași linie. Și asta e în regulă. Acesta este scopul meu, viziunea mea pentru această industrie. Deci, cred că este simplu în mintea mea.

Jacy Topps 32:57

Da, ca, în teorie, dacă am fi mereu Kumbaya? Da, nu, eu, sunt de acord cu asta. Îmi place ceea ce spui, pentru că e ca și cum nu ai scăpa de ideea că un Pinot Noir poate miroase a cireșe, dar poate mirosi și altceva în afară de cireșe, nu? De exemplu, dacă miroși cireșe, asta nu e nimic. Nu este greșit. Dreapta. Dar dacă miroși a altceva, este corect. Poți avea și tu dreptate. Ăsta e dreptul tău.

Alice Achayo 33:26

Dreapta. Ca și cum nu aș fi crescut cu cireșe, dar tu ai făcut-o, s-ar putea să am un cuvânt diferit pentru o notă similară, sau o scenă întreagă, în mintea mea pentru asta. Și cred că ceea ce vreau să văd este ca asta să fie mai mult din normă. Și cred că pentru mine, ca și cum aș fi fost profesioniști în vinuri, nu este atât de mult, dar a face asta înseamnă că nu avem locuri de muncă, nu? Înțelegem puțin cum facem această treabă, nu? Scăpăm de scaunul șoferului și suntem facilitatori ai experiențelor, pentru că asta este vinul, la sfârșitul zilei. Vinul este experiență. Și așadar, cum creăm experiență experiență semnificativă pentru oameni, nu le spune neapărat cum să experimenteze, ci mai degrabă le oferă un spațiu pentru a simți că se pot implica unul cu celălalt fără teama de a spune ceva greșit sau de a nu avea un palat ridicat sau palat avansat? Cum creăm o experiență în care

băutorii de vin din toate mediile diferite, diferite călătorii de vin sau experiențe diferite consideră că masa bea același vin și au o experiență incredibilă? Asta e o întrebare pe care o las. Aceasta este o întrebare deschisă pentru profesioniștii din vin pe care o pun cu adevărat.

Jacy Topps 34:44

Da, și cred că este ca și cum trebuie continuat pentru că va fi un răspuns sălbatic. Sigur, toți ne putem da seama de asta. Cum ar fi, știți, ca fiecare regiune sau cum ar fi, adică, chiar și media ca aici, la Wine Enthusiast, căutăm mereu modalități de a îmbunătăți experiența vinului.

Alice Achayo 35:06

Dreapta? Da, nu este, nu este neapărat o muncă ușoară. Dreapta. Dar nu cred că este atât de complicat, așa cum facem să pară, pentru că vinul nu este complicat. Este un produs agricol. Da. Ei sunt grozavi. Deci, trebuie doar să pășim puțin mai departe, în pământ. Și este originea vinului. Am mers puțin. Avem ca, departe de ceea ce este vinul, cred că uneori, în felul în care vorbim despre el și despre ce vedeți un anumit aspect în industrie, vă gândiți doar că mai vorbim despre vin? Cum am obținut? Ca, tot vorbeam despre aceleași lucruri aici, știi, așa că aș spune că doar, aș vrea să aduc vinul înapoi la origine. Și, știi, și folosește conexiunea umană pentru a aduce mai mulți oameni la masă. Pentru că aceasta este o experiență la care toată lumea ar trebui să aibă acces.

Jacy Topps 36:16

Am doar o ultimă întrebare pentru tine, Alice. Sigur. Ce bei? Ce ai în paharul tău zilele astea?

Alice Achayo 36:24

O, omule, deci am băut vin din Oregon, pentru că voiam să spun exact. Deci, știi, eu sunt uh, lucru amuzant este, totuși, nu am băut Pinot Noir. Este țara lui Pinot Noir. Dar ceea ce sper că până la sfârșitul acestei dragoste să împărtășesc oamenilor sunt toate celelalte vinuri non-Pinot Noir care sunt produse în vale. Și asta este ceea ce mi-a plăcut cu adevărat. Știi, am avut câteva pet-nat care sunt cu adevărat minunate. Unul chiar m-a uluit doar pentru că a fost atât de plăcut. Toate pet-nat Chardonnay de pe uscat? Și apoi l-am găsit amestecul Pinot Gris Muscat Riesling zilele trecute numit Ediție limitată. A fost amuzant. Asta a fost și eu îl numesc un zgârietor de cap, era unul dintre acele vinuri pe care tocmai le-a continuat să le dezvolte și pur și simplu cumpăram multe și eram cu adevărat îndrăgostită de modul în care îmi amintesc că mă gândeam, omule, că sunt genul acesta de minune că conteaza de ce iti place chestia asta? Deci, dar da, în general îmi plac amestecurile de alb. O da. Și apoi tocmai adaugam asta, a mai găsit un altul numit și Big Salt. Mi-a plăcut pur și simplu eticheta în care spatele nu avea nu, de parcă nu era nimic despre cum urma să fie amestecul. Dar sunt un mare fan al încercării de vinuri noi, pe care nu l-am mai băut până acum, așa că eram ca sarea mare. Bine in regula. Îmi place numele ca etichetele foarte simplu. L-am luat acasă. Și când l-am deschis, îmi amintesc că m-am gândit, omule, ca și cum trebuie să fie ca Muscat sau un comportament de confort aici. Și așa am intrat pe internet să caut. Și, desigur, era zguduitor. Muscat. Și apoi, a mai fost un lucru. Deci a fost frumos, vreau să spun, asta e chiar pe aleea mea. de amestecuri albe. Asta e corect. Oh, delicios. Da, deci toate astea au făcut aici, în Vale. Deci, știi, este un fel de ceea ce sorbesc zilele astea. Este doar să găsim toate celelalte soiuri despre care nu prea vorbim prea mult

Jacy Topps 38:35

De pe

Alice Achayo 38:36

În afara drumurilor bătute. Da, da, a fost bine.

Jacy Topps 38:41

Alice Achayo. Vă mulțumesc foarte mult că mi-ați fost alături. A fost o plăcere să vorbesc cu tine.

Alice Achayo 38:46

Îți mulțumesc foarte mult că m-ai primit, Jacy, sper să ai o zi minunată.

Jacy Topps 38:55

De ce vinul aduce oamenii împreună, indiferent de diferențele lor. Cuvintele sunt foarte puternice. Și limbajul pe care îl folosim în vin poate ajuta să aducă mai mulți oameni la masă sau pot fi folosiți ca instrumente pentru a exclude cred că, cu cât industria este mai diversă, cu atât vinul este mai interesant. Care sunt gandurile tale? Dacă v-a plăcut episodul de astăzi, ne-ar plăcea să vă citim recenziile și să auzim ce părere aveți. Ne puteți trimite comentariile și întrebările prin e-mail la podcasturi la wine enthusiast.net. Și hei, de ce să nu le spuneți prietenilor tăi iubitori de vin să ne viziteze pentru a ne aminti, vă puteți abona la acest podcast pe Apple, Google, Spotify și oriunde ascultați podcasturi. De asemenea, puteți accesa podcastul backslash enthusiast.com. Pentru mai multe episoade și transcrieri. Eu sunt Jacy Topps. Mulțumesc pentru ascultare.