Close
Logo

Despre Noi

Cubanfoodla - Acest Populare Evaluări De Vin Și Comentarii, Ideea De Rețete Unice, Informații Despre Combinațiile De Acoperire Știri Și Ghiduri Utile.

Cultură

Cum să faci Chardonnay pentru veacuri

Chardonnay este, fără îndoială, unul dintre cei mai controversați struguri din lume. Stilurile cu unt tind să atragă cele mai multe critici: Unii iubesc senzația bogată în gură produsă de fermentația malolactică , în timp ce alții cred că textura distrage atenția de la adevărata aromă a strugurilor.



Producerea unui stil de Chardonnay care să atragă ambele tabere nu este o sarcină mică. La fel este navigarea vremii din ce în ce mai imprevizibile și problema existențială a schimbărilor climatice. Având în vedere aceste obstacole, cum se creează un Chardonnay cu un profil de aromă constant, an de an? Aceasta a fost provocarea pentru Cara Morrison, vinificatorul Podgoriile Sonoma-Cutrer .

Ați putea dori, de asemenea: Marea dezbatere Chardonnay: A unge sau a nu?

Morrison s-a îndrăgostit pentru prima dată de clasicul Chardonnay al lui Sonoma-Cutrer cu câteva decenii în urmă. La acea vreme, ea nu plănuia să facă o carieră în vinuri – inițial a fost studentă la pre-medicina la Universitatea din California, Davis. Totuși, ea a recunoscut de la început că vinificația îmbină curiozitatea ei științifică cu arta. În timp, ea a ales să pivoteze, în cele din urmă alăturându-se echipei de la Sonoma-Cutrer. Acolo, ea echilibrează inovația cu tradiția, ceea ce a ajutat-o ​​să creeze un vin consistent, cu un atractiv de durată.



Ascultă cum Morrison împărtășește ceea ce și-ar dori să știe mai mulți oameni despre Chardonnay; modul în care știința și arta se pot uni pentru a crea diferite stiluri de vin; și cum ținutele de vin de școală veche ademenesc o nouă generație de băutori.

  Logo Apple Podcast
  Logo Google Podcast


Transcrierea episodului

Transcrierile sunt generate folosind o combinație de software de recunoaștere a vorbirii și transcriptoare umane și pot conține erori. Vă rugăm să verificați audio-ul corespunzător înainte de a cita.

Difuzoare: Jacy Topps, Samantha Sette, Cara Morrison

Jacy Topps 00:08

Bună, și bun venit la podcastul Wine Enthusiast. Le servești cultura băuturilor și oamenilor care o conduc. Eu sunt Jacy Topps. Săptămâna aceasta vorbim despre Chardonnay. Chardonnay este, fără îndoială, unul dintre cei mai neînțeleși struguri. Și puțin controversat dacă suntem sinceri. Totuși, este unul dintre cele mai populare vinuri din SUA. Producătorul de web digital Samantha Sette s-a întâlnit cu Cara Morrison pentru a discuta despre popularul struguri. Cara este directorul vinificației la Sonoma-Cutrer. Cu sediul în Sonoma Valley, eticheta de vin înființată cu peste 40 de ani în urmă, este renumită pentru producția sa de Chardonnay. Așa că ascultați în timp ce Cara explică de ce și-a schimbat specializarea pre-med pentru a studia viticultură și enologia mulți factori care intră în recoltare în fiecare an. Ce și-ar dori să știe mai mulți oameni despre Chardonnay și cât de clasici vinificatori de Chardonnay încearcă să atragă consumatorii mai tineri. Chemarea este o colecție de vis de vinuri din California, care oferă o gamă distinctă de soiuri, stiluri și cele mai bune denumiri din clasă. Vinicultorul James McDowell oferă fiecărui vin o voce clară și singulară, lucrând cu producători de familie renumiți pentru a crea Chardonnay, Pinot Noir și Cabernet Sauvignon în timp ce colectează peste 70 de scoruri de peste 90 în acest proces. Alăturați-vă unuia dintre cluburile de vinuri de la Calling, complet personalizabile, pentru primul acces la versiuni noi, vintage de bibliotecă speciale și multe altele. Cu patru opțiuni de abonament, există un club pentru fiecare iubitor de vin, primiți trei transporturi pe an sau încercați abonamentul lunar, livrând trei sticle pe lună direct la ușa dumneavoastră. Pentru mai multe informații și acces, vizitați-ne la apelantul pasionat de backslash wine.com.

Samantha Sette 02:14

Bună tuturor și bun venit la podcastul Wine Enthusiast. Numele meu este Samantha Sette și sunt producătorul web digital aici la Wine Enthusiast. Și astăzi am plăcerea de a vorbi cu Cara Morrison, fost vinificator Chardonnay și actual director de vinificație la Sonoma Cutrer. Pentru cei care nu sunt atât de familiarizați, Sonoma Cutrer se află, în mod surprinzător, în California, eticheta Sonoma Valley există de peste 40 de ani și este bine cunoscută pentru Chardonnay. Dacă sunteți nou în vin, s-ar putea să recunoașteți eticheta cu margine galbenă, pe care Cara a jucat un rol principal în crearea de-a lungul anilor. Dar înainte de a ne scufunda în știința și diferitele noțiuni care înconjoară Chardonnay, Cara, te superi să împărtășești puțin mai multe despre tine?

Cara Morrison 02:52

Sigur. Deci sunt Cara Morrison. Sunt aici la Sonoma Cutrer, fac Chardonnay din 2005. Și îmi place absolut și îmi place să fac vinul aici. Și este o plăcere. Nu știu ce să mai spun, știi? Căsătorit cu doi copii?

Samantha Sette 03:10

Pare o slujbă de vis, cred. Te-ai așteptat vreodată să ajungi să faci Chardonnay pentru a trăi?

Cara Morrison 03:16

Nu, nu, nu asta a fost intenția. Ei bine, nimeni nu știe ce vor face când vor începe, corect. Adică, am un fiu care va merge la facultate în curând. Și știi, el nu știe și mă gândesc doar cât de interesant este asta? Doar pentru a intra în necunoscut. Și știi, când mergeam la facultate, eram pregătit și știam că-mi place știința, dar nu știam ce voi face cu ea. Și apoi tocmai am găsit vinificație. Nu am fost la UC Davis și am găsit vinificație și a fost doar un clic și a lovit, așa că da, ești aici, ești în asta.

Samantha Sette 03:52

Da. Și ce crezi că a inspirat acea tranziție de la pre-med la studiul vinului? Observ că există multe asemănări în ceea ce privește știința, știi, vinificația este o știință la sfârșitul zilei.

Cara Morrison 04:03

Absolut. Și știi, eu fac totul în viață. Planific totul. Oamenii își bat joc de mine pentru că am foi de calcul cu tot. Dar când a venit vorba despre cariera mea, vorbeam serios cu cineva care era student la licență și viticultură și enologie și m-am gândit că sună atât de interesant. Și am fost la cursul de introducere în vinificație la UC Davis. Era abia la începutul trimestrului și așa că am mers la ora de introducere și m-am îndrăgostit de ea și am căzut serios cu profesorul înapoi în biroul ei și am cerut să-mi schimb specializarea și am schimbat-o ca în ziua aceea și nu o fac niciodată. ceva de genul asta. Dar asta a fost atât de impulsiv din partea mea. Dar era ca și cum ar fi fost acest fulger și am crezut că știința și arta minime despre care era vorba era doar despre modul în care diferiți vinificatori pot lua același vin, aceiași struguri și pot face vinuri complet diferite în funcție de stil. Și apoi există știința din spatele fermentațiilor și am crezut că aceasta este perfectă, a fost o combinație grozavă de știință și artă.

Samantha Sette 05:03

Se pare că ți-ai ascultat cu adevărat instinctul și intuiția, ceea ce este atât de dificil în acel moment al vieții tale. Sunt sigur că toată lumea se simte așa la orice vârstă, asculți asta chiar acum. Deci aplaud total asta. Este un lucru greu de făcut. Și ai dreptate, în sensul că vinificația nu este doar o știință, cred că am mai spus asta. Dar există acest element de artă în ceea ce privește cum vezi că știința și arta acele două componente care se prezintă cu adevărat în ceea ce faci?

Cara Morrison 05:29

Cum se manifestă în ceea ce fac? Bine?

Samantha Sette 05:34

Ne poți ghida prin partea de știință și partea de artă și, poate, unde se unesc?

Cara Morrison 05:39

Ei bine, vreau să spun, desigur, există știința vinificației pentru că știi, te uiți la aciditate și cărămizi, conținutul de zahăr al strugurilor. Deci, totul este despre momentul în care alegeți, dar este și despre arome. Deci puteți analiza toată chimia. Dar tot trebuie să ieși la vie pentru a o gusta. Nu poți să te uiți la numere, să spui da, să le alegi pentru că pot să mă uit la unele numere și să gândești: Oh, cu siguranță vom alege asta. Și ai plecat cu mașina la vie, du-te Oh, și încă nu e gata. Și așa te surprinde tot timpul. Așa că trebuie să verifici mereu, să verifici înapoi și să confirmi că nu poți să te uiți doar la o bucată de hârtie și nu, așa că partea de artă gustă și simte cu adevărat ce oh, acesta este stilul nostru? Din nou, asta nu poate fi scris pe o bucată de hârtie? Exact. Trebuie să gusti ca să-l cunoști. Da. Așa este, așa este, așa vine împreună. Deci, este să cunoaștem toate elementele de bază în înțelegerea modului în care progresează vinul. Și știi, știind ce se va schimba chimia, dar și știind că cum va avea gustul și gândindu-ne, oh, acum 10 ani, avea gustul așa, sau aveam condiții ca asta. Și asta am făcut. Și a funcționat. Și lucrând așa.

Samantha Sette 06:50

Da. Deci, o zi la vie, dacă gusti strugurii și evaluezi: Hei, acesta este stilul. Aduci asta la laborator sau oriunde lucrezi pentru a evalua chimia? Există componente chimice sau indicatori similari, Hei, acesta este stilul, așa arată.

Cara Morrison 07:07

Îți spune doar că îți place, conținutul de zahăr este conținut de acid, ceea ce îți oferă indicatori buni. Așa că avem oameni care ies la podgorii de parcă acum ar fi vremea recoltării și au oameni care ies la vie să ia mostre de struguri și să le aducă înapoi la laborator și să obțină numere. Și apoi aș putea să mă uit la lista de numere. Și puteți vedea unele care clar nu sunt gata. Dar apoi puteți vedea că unele dintre acestea se apropie. Deci știi unde trebuie să verifici și să vezi cu adevărat. Deci vă ajută să vă ghidați. Dar apoi, în cele din urmă, apelurile de alegere vin din aromă.

Samantha Sette 07:35

Ai înțeles?. Și acest proces diferă de la soi la soi? Ei bine, struguri la struguri.

Cara Morrison 07:42

În esență, este la fel, știi, vezi, poți face asta cu orice căpăstru, te uiți la știi, dulceața și aciditatea, știi, nu sunt toți aceiași parametri. Dar din nou, se reduce la aromă în câțiva ani, ca anul acesta, nu? Este un an foarte misto. Știu, este ca fierbinte și în restul Statelor Unite. Dar este foarte tare. în județul Sonoma, California, toată vara asta, a fost foarte mișto. Și astfel este recolta mult mai târziu decât de obicei. Deci aromele se dezvoltă încet. Dar ei sunt și tu, s-ar putea să nu avem nevoie să ajungem la același conținut de zahăr pentru a obține aromele pe care le obținem în mod normal și pe care ne place să le avem. Așa că este să știi că trebuie să ne calibrăm în fiecare an, spunând că nu trebuie să alegem atât de dulce anul acesta, pentru că aromele se dezvoltă într-o săptămână și culeg puțin mai devreme.

Samantha Sette 08:27

Asta sună ca o mulțime de factori. Da, cred că în special cu recolta din 2023. Cum este vremea asta rece? Ați făcut aluzie la el pe scurt, dar mi-ar plăcea să mă arunc puțin mai mult în ea în ceea ce privește modul în care această vreme mai rece afectează atunci când recoltați strugurii și aromele și zahărul, cum ar fi diferența dintre conținutul de zahăr, aromă? Cum se adună toți acești factori?

Cara Morrison 08:48

Oh baiete.

Samantha Sette 08:50

Putem obține, putem deveni științiști și geek.

Cara Morrison 08:54

Așadar, există zaharurile, doar dezvoltarea, știi, doar dezvoltarea zaharurilor în timp, iar soarele este unul dintre cei mai buni factori care te ajută cu asta. Și anul acesta, pur și simplu nu am avut soare și căldură așa cum avem de obicei. Și astfel, aciditatea este că rămânem, ceea ce ar putea fi cu adevărat grozav. Deci vom avea o aciditate naturală foarte bună anul acesta și există, de asemenea, roșu și alb, există un fel de caracter tanic fenolic în struguri. Deci, cu cât sunt mai puțin corecte, uneori este prea puternic de tanin și verdeață. Ca orice fruct necopt, îl poți gusta bine, știi, ai un măr sau chiar struguri acri, știi, că Whoa, asta nu este gata. Deci, uneori, nu este vorba doar de aciditate, este un fel de amărăciune de tanin acolo și așa că încerci să vezi absența acestuia, sau mai ales Chardonnay. Și în roșu, cauți ca acestea să fie puțin mai moi și să nu fie cu margini tari. Deci, da, există o mulțime de factori diferiți care vin împreună și asta este ceea ce vizionați și degustați. Deci, de parcă vom merge la podgoria Pinot mai târziu astăzi pentru a vedea dacă sunt gata să culeagă. Și sperăm că s-au dezvoltat în ultima săptămână și poate săptămâna viitoare, vor fi gata. Asa de

Samantha Sette 10:11

Este incitant. Acum mult noroc la asta. Știu că va fi grozav. Și mi-ar plăcea să mă ocup de Chardonnay, pentru că corectează-mă dacă greșesc, dar aici este expertiza ta. Pentru asta este cunoscută via. Și este, de asemenea, un subiect extrem de fierbinte despre care oamenii dezbat în ceea ce privește Le place Chardonnay? Și oamenii au păreri foarte puternice despre Chardonnay. Deci, da, cred că... un loc bun pentru a începe ar putea fi, știți, mulți să rămână imediat departe de Chardonnay, deoarece cred că este prea untos fără să-l încerce. Și se pare că dacă variază de la an la an, s-ar putea să nu fie cazul. Deci, ce părere aveți despre asta, că doar un fel de oameni cred că este prea unt.

Cara Morrison 10:55

Asta este o lovitură largă. Există o mulțime de Chardonnay acolo. Și, știți, când am intrat în afacere la sfârșitul anilor 90, totul era despre Chardonnay-uri super untoase. Și motivul pentru care îmi place cu adevărat Sonoma Cutrer Chardonnay este că l-am gustat prima dată. În ’99, nu mi-am amintit și nu am crezut că acesta este un Chardonnay ceea ce a făcut, deoarece nu era excesiv de stejar. Nu era super untos și avea o aciditate foarte mare, avea stejarul, dar complimenta fructele, îi dădea o textură în gură și arome plăcute, dar nu îl copleșea. Și de aceea eu, am gustat Sonoma Cutrer, m-am îndrăgostit de el. Și am primit slujba câțiva ani mai târziu, ceea ce este grozav. Așa că trebuie să fac vinul pe care-l iubesc în acest stil. Și așa încercăm să fim consecvenți în stilul nostru. Așa că nu am împins niciodată plicul cu untul, noi de fapt cum obții caracterele untoase din acest model de fermentație lactică, pe care o transformi acidul malic în acid lactic. Deci, acidul malic este în merele verzi și foarte tare și strâns. și acizi lactici, ca în iaurt, și este cremos, rotund și bogat. Și o parte a unei reacții secundare a acelei fermentații malolactice este aromele de unt. Deci, dar puteți obține o bacterie care face fermentația, puteți obține bacterii care produc mult din acea aromă de unt. Și obțineți unele care nu prea fac acea aromă de unt. Și așa ne asigurăm că obținem unele care nu fac acea aromă de unt. Și astfel obținem senzația cremoasă în gură și textura fără aroma de unt. Deci, da, niște Chardonnay chiar împing acel plic unt. Dar, ca orice altceva, ar trebui să explorezi și să vezi ce este acolo. Și știu că este greu, te uiți doar la o sticlă și nu poți spune dacă va fi unt sau nu. Și așa, dar acesta este un lucru grozav pe care îl puteți continua să degustați și să încercați. Și de aceea este grozav că toate aceste restaurante au la pahar. Așa că poți să încerci altele și să vezi care ți-au plăcut mai mult în stilul tău.

Samantha Sette 13:06

Da, și vreau să spun, îmi place. Și cred că, pe scurt, pentru orice eventualitate, niciunul dintre ascultătorii noștri nu este foarte familiarizat cu substanțele chimice și cu gândurile de genul acesta, această fermentație malolactică de conversie provoacă aroma de unt destul de mult acolo unde da, este un fel de produs și face nu cunosc cuvântul potrivit, terminologia potrivită

Cara Morrison 13:27

Este un produs secundar, care, din nou, puteți în anumite moduri să faceți vinul ca de multe ori la robinet, dar Chardonnay și butoi și faceți acest batonnoge, unde se uită la drojdie. Și asta ajută și la consumarea diacetilului, care este componenta untoasă. Deci, există modalități de a atenua asta. Deci nu este atât de exagerat de unt și copleșește vinul și nu poți obține fructele. Și așa apare arta din nou cu știința. Deci se uită la cele două lucruri împreună.

Samantha Sette 13:54

Absolut. Și ați mai menționat cum, la Sonoma Cutrer, vinul nu are Chardonnay nu s-a schimbat prea mult. A fost destul de consistent de la an la an. Și acesta este un fel de semn distinctiv al acesteia. Este tradiție, dar cum vă regăsiți mai ales acum ca director de vinificator cu o prezență atât de istorică? Cum echilibrezi noutatea cu acea tradiție? Pentru că știu și că Sonoma Cutrer a crescut de la a produce doar Chardonnay la a avea un portofoliu atât de divers. Și așa că te-ai abătut deloc de la acel stil, mai ales că ai fost acolo atât de mult timp?

Cara Morrison 14:26

Nu, aceasta este directia noastră principală este să rămânem în acest stil de Chardonnay. Și de aceea lucrez aici. Îi iubesc. Așa că ne asigurăm că ne menținem. Facem degustări verticale, de obicei vara și verticale sau atunci când gustați același tip de amestecuri precum Russian River Ranch Chardonnay și vom gusta Russian River Ranch un Chardonnay făcut în ultimii 10 ani, așa cum ar fi 2021 - 20 2011 și va gusta un 10 an vertical și vezi cum și asigură-te că stilul desigur de când îmbătrânește, deci nu este întotdeauna același, dar poți avea o senzație a stilului. Și ne asigurăm că nu ne întoarcem. Așa că facem aceste verticale doar pentru a ne ține sub control, că nu ne abatem de la stil sau cum s-au schimbat lucrurile. Există întotdeauna un pic de variație vintage la vintage. Știi, Mama Natură îți oferă ceea ce ai și tot ce poți face mai bun. Dar încercăm să păstrăm asta împreună. Așa că încercăm să păstrăm același stil, an de an, consistența este unul dintre cele mai mari semne distinctive ale Chardonnay-ului Sonoma cutrer, absolut.

Samantha Sette 15:31

Și poate că echipa voastră a evoluat deloc, sau vinurile în general și au prezentat echipa în 2005.

Cara Morrison 15:39

Din nou, încercăm să păstrăm o consecvență, dar suntem mereu, suntem mereu, ne uităm mereu la lucruri noi. Așa că, ca în 2000, și în 1999, au început de fapt să facă teste cu șuruburi, să testeze capacele cu șuruburi și dopurile de plută și au pus cele mai rezerve vinuri de ultimă generație în dopuri cu șuruburi. Deoarece dopurile de plută, după cum mulți dintre voi știți că dopurile sunt un produs natural, și poate conferi ocazional o aromă pe care pur și simplu nu o doriți în vinul dvs. Indiferent cât de mult încercați să curățați dopurile de plută, este natural. Așa că am început să ne jucăm cu dopurile cu șuruburi, pentru că așa era, poți garanta că va fi vinul pe care îl pui în sticlă și nu se va schimba din cauza dopului de plută. Și așa, în 2007, am trecut la șurub pentru peste jumătate din vinurile noastre. Și, de fapt, anul acesta va fi 100% șurub pentru cioburile noastre și pinos pentru vintage 2022. Așa că suntem încântați, așa că există o astfel de evoluție, de-a lungul anilor de testare și încercare și văzând că este în regulă să facem schimbarea.

Samantha Sette 16:41

Asta este uriaș. Da. Care ați spune că sunt avantajele dincolo de importul acelei arome a unui capac cu șurub, pentru că diferă pentru soiuri diferite?

Cara Morrison 16:52

L-am testat bine, avem practic Chard și Pinot și așa am testat pe Chardonnay și apoi am testat teste și pe Pinot și am fost mulțumiți de rezultate, ei fac că pluta din dopul cu șurub au îmbătrânit diferit de-a lungul anilor . Dar, în general, capacul cu șurub păstrează mai mult aromele și aromele, doar îmbătrânește mai lent și capacul cu șurub decât pluta, deoarece există mai puțin aer care este permis. Așa că am fost doar mulțumiți de capacul cu șurub și, de asemenea, ne referim la câte produse fac acolo. obligă consumatorul să aibă un instrument special pentru a-l deschide pentru a accesa produsul tău. Este o barieră în calea intrării de a avea un tirbușon tot timpul.

Samantha Sette 17:33

Oh, este o luptă. M-am mutat recent și am avut o sticlă de vin. Nu era un capac cu șurub și nu aveam un tirbușon. nu l-am putut deschide. Am încercat tot ce am încercat să agățăm Am încercat tot Am încercat toate trucurile și nu a funcționat a fost un timp. Este ca o mare dezvoltare. Este cu adevărat incitant. Se pare că încalcă și acest element de accesibilitate pentru majoritatea oamenilor, probabil că nu cred că asta nu este ca și cum un tirbușon crește accesibilitatea. Dar îl face mai accesibil, deoarece vinul poate fi acest lucru dificil cu care se confruntă oamenii. Și există ceva despre un capac cu șurub care mi se pare mult mai prietenos.

Cara Morrison 18:11

Oh, absolut. Adică, părinții mei s-au pensionat și s-au mutat într-o comunitate de pensionari și tuturor prietenilor lor le place să obțină capacul cu șurub acum, pentru că este pur și simplu mai ușor și tirbușonul cam greu pentru ei. Și așa este ca toată gama de vârstă. Este doar mai prietenos

Samantha Sette 18:28

Este adevărat. Și vroiam să vă întreb dacă știți ceva, ca vinificator sau decupatorul Sonoma, faceți ceva pentru a atrage această nouă generație de băutori? Pentru că este un subiect la care ne gândim cu toții, cum vom ajunge la acea generație viitoare? Le place Chardonnay? Care sunt preferințele lor? Și sunt curios ce părere aveți despre acest domeniu în general, în ceea ce privește ce părere are generația Z despre Chardonnay-ul dvs.?

Cara Morrison 18:54

Cu toții ne-ar plăcea să știm ce este acel glonț magic. Ne jucăm cu Chardonnay într-o cutie. Așa că așa cum am început să facem șuruburi înainte ca mulți oameni să facă, am decis să intrăm în categoria de conserve pentru a vedea că este complet diferit. Știi, primul lucru pe care l-am învățat este că cutiile de aluminiu nu sunt făcute din sticlă și sună atât de evident. Aluminiul reacționează complet diferit cu vinul, apoi sticla este atât de deranjată încât nu dă nicio aromă sau caracteristici nu lasă aerul să intre și este perfect pentru vin. Așa că trebuie doar să ne dăm seama că aceste cutii de aluminiu pentru vin și ele se dezvoltă în timp și știm că am dezvoltat un stil care funcționează pentru cutiile Chardonnay, deci mai degrabă ca oțel inoxidabil, mai puțin butoi și puțin. stil puțin mai clar. Deci da, este un animal ușor diferit. Dar da, îl punem acolo. Cu aproximativ un an sau doi în urmă am lansat Chardonnay-ul conservat

Jacy Topps 20:05

Și acum un cuvânt de la sponsorul nostru. Unde puteți găsi cele mai bune cadouri la prețuri foarte mici pe care toată lumea le va iubi Vinul Total și multe altele. Desigur, cu atât de multe sticle grozave din care să alegi, găsește ceva pentru toată lumea de pe lista ta, fie că este un Cabernet pentru sora ta, vin spumant pentru colegul tău de serviciu sau un singur butoi de bourbon pentru tata. Și dacă aveți nevoie de ajutor, cereți sfaturi unuia dintre ghizii lor prietenoși. Cu cele mai mici prețuri de peste 30 de ani, vei găsi întotdeauna ceea ce îți place și vei iubi ceea ce găsești la Total Wine și nu numai. Băuturi spirtoase nu se vând în Virginia și Carolina de Nord. Bea responsabil, ai 21 de ani.

Samantha Sette 20:50

Ai făcut un pic aluzie la asta. Deci, pentru a produce conserva Chardonnay sună ca și cum ar exista unele diferențe în procesul de vinificare. Ai adus în discuție oțel inoxidabil și ce era acela crocantă? Ai spus

Cara Morrison 21:00

A fost mai crocant, cred că nu este prea multă aciditate, ci doar pentru a avea o aciditate proaspătă. Și, de asemenea, pentru că este oțel inoxidabil în acel butoi, așa că nu obțineți atât de mult din acel caracter cremos de la îmbătrânirea în butoi, care ne oferă un fel de cremositate în gură, unde, dacă este din oțel inoxidabil, este puțin mai strâns și senzația de gură care o face

Samantha Sette 21:20

Când ai spus mai crocant? Credeam că te referi la editorul genomului biologic. Eram ca wow, vreau să aflu mai multe despre acest vin conservat

Cara Morrison 21:33

Nu, nu, nu suntem atât de avansați.

Samantha Sette 21:36

Ca acidul. Bine, acum suntem pe aceeași pagină

Cara Morrison 21:40

Mă bucur că ai cerut, cum ar fi clarificări.

Samantha Sette 21:44

Desigur, este incitant. Și bine, asta are sens.

Cara Morrison 21:48

De asemenea, ar trebui să menționez că Chardonnay-ul nostru conserva se numește pur și simplu cutrer, aș fi neglijent să nu menționez asta. Deci nu este un taietor Sonoma, ci doar un taietor Sonoma Cutrer. Deci, este o marcă ușor diferită și sunt pisici distractive, cum ar fi conservele care au aceste dungi galbene și albe pe ele și doar puțin mai distractive și interesante. Atât de tânăr. Deci încercăm să atragem atenția tinerei generații cu asta.

Samantha Sette 22:13

Absolut. După cum ai spus, cam toți suntem. Și cu asta cred, așa cum știți, personal, mă gândesc la vin în general. Știi ce, de ce sunt? De ce nu putem atrage mai mulți oameni la vin, dar în special Chardonnay? Care sunt ceea ce ați vrea să știe oamenii despre Chardonnay, în special cei care sunt oarecum îngrijorați de el și au opinii puternice?

Cara Morrison 22:34

Cred că totul este despre menținerea minții deschise. Adică, totul despre degustarea vinurilor ar trebui să fie despre menținerea minții deschise. Și atât de mulți oameni spun că nu, nu-mi place genul ăsta. Și pur și simplu l-au închis. Și atât de mulți oameni fac asta. Și trebuie doar să spui, oh, hai să încercăm. Adică, doar pentru că nu mi-a plăcut acum 10 ani, stilul s-ar fi putut schimba sau... gusturile mele s-ar fi putut schimba. Sunt atât de mulți factori. Și deci trebuie doar să spui: Da, hai să încercăm asta. Sună fantastic. Adică, ori de câte ori sunt la un restaurant și au niște vin, nici nu știu cum să mă pronunțe pe listă. Acesta este primul care vrea să comande. De exemplu, nici nu știu ce este. Trebuie să încerc asta. Și cred că toată lumea ar trebui să facă asta, cum ar fi, Oh, asta am auzit de acel Chardonnay de ani de zile, mai ales la petreceri. Știi, sunt toate aceste vinuri la o masă și poți încerca altele diferite. Sau cred că merg la multe petreceri cu mulți vinificatori. Deci sunt doar vinuri diferite peste tot. Și așa că Oh, nu trebuie să-l încerc din nou. Să vedem ce se întâmplă cu asta. Deci, este vorba doar de a menține o minte deschisă, de a fi pozitiv și de a încerca lucruri noi. Asa de

Samantha Sette 23:42

Îmi place că se simte ca o perspectivă foarte proaspătă, mai ales intr-un Chardonnay care este tradițional. Și am observat că ați făcut o aniversare de 40 de ani, au colaborat cu alți câțiva vinificatori pentru a crea acest cupaj. Puteți împărtăși mai multe despre această experiență? Pentru că cred că evidențiază această idee de a încerca lucruri noi și de a fi puțin inovator, păstrând tradiția.

Cara Morrison 24:03

Da, ei bine, acesta. Asta a fost cu adevărat distractiv. Așadar, Chardonnay-ul de aniversare a 40 de ani, am adus-o înapoi, așa că, practic, sunt al patrulea director al vinificației Sonoma co-președinte și precedentele trei biblioteci și au plecat pe măsură ce s-au pensionat. Și de această dată, ei au fost vinificatorul șef. Și i-am chemat pe Terry Adams și Bill Benetti, care au fost directorul anterior de vinificație de-a lungul anilor și i-am adus înapoi pentru a gusta Chardonnay-ul cu noi și a face amestecul, astfel încât să avem componente diferite din diferite podgorii și le-am pus împreună cu Bill și Terry și asta a fost cu adevărat special să punem laolaltă acel amestec cu oameni care merg Benetti, care a început brandul în 1981 și apoi Terry Adams, care a fost aici de aproximativ 30 de ani și apoi Mick și cu mine să gustăm toate vinurile împreună și să facem acel amestec. . Și apoi, ceea ce era cu adevărat special la el este că au gustat vinul. Și avem ca podgoria noastră Les Pierre și podgoria noastră de tăiere și via noastră de deal. Și ei au spus: Exact așa îmi amintesc că a gustat când l-am făcut. Așa că a fost un compliment uriaș pe care l-am păstrat la stilul pe care l-au început ei. Și deci este un amestec grozav pe care l-am pus împreună și l-am pus acolo. Și apoi, imediat după ce l-am îmbuteliat pe Philbin, Eddie avea 90 de ani. Ei bine, când am degustat cu el, el vine la noi, oh, nu voi mai putea gusta din datele gurii și gustul vinului. Și el spune: Oh, bine, asta are note de bla, bla, bla. Pentru că tăiat complet tăiat taie totul. Și vinul și foarte perspicace. Deci el a fost, este un tip grozav. Dar, din păcate, imediat după ce am îmbuteliat, a murit. Și așa i-am dedicat aniversarea a 40 de ani. Deci el este, știți, vinificatorul fondator, el a început toate stilurile.

Samantha Sette 25:53

Este frumos. Și trebuie să fie puțin nebunesc într-un mod bun să vezi o companie și un vin. Nu vreau să spun transformă, pentru că a fost atât de consistent, dar evoluează în timp și crește. Pentru că sunteți atât de cunoscuți. Adică, sunt destul de nou în lumea vinului. Și recunosc eticheta și am spus: Oh, wow, vorbesc cu ea. Asta e o nebunie. Și cu asta o felicitare justificată pentru că ai fost director de vinificație. Acum, mi-ar plăcea să aud cum s-a întâmplat cu acea tranziție, cum s-a schimbat rolul și impactul tău la Sonoma Cutrer? Există ceva asupra căruia ai ochii sau doar speri să aibă un impact acolo unde te afli?

Cara Morrison 26:29

Ei bine, cred că impactul meu vreau să fie pentru a face vinul la fel de consistent cum am fost noi. Și așa sunt aici din 2005. Și Mick Schroeder, directorul anterior, vinificație și Terry, am lucrat cu amândoi. Și întotdeauna mi-au dat o mână liberă. Și deci dacă am spus asta, încearcă asta. Deci hai sa facem asta. Și ei au spus: Ei bine, da, încercați puțin din acea drojdie nouă sau butoaiele acelea noi sau chestia asta nouă. Și simt că am avut întotdeauna un impact și că am făcut întotdeauna parte din echipă. Și așa văd că se întâmplă mai mult la fel. Doar că, cred că nu mai trebuie să cer permisiunea.

Samantha Sette 27:09

Adevărat, și începe să ne facă în sfârșit să pictăm imaginea în care, deși vinul este consistent în Chardonnay și știți ce să obțineți de la an la an, mânuirea din culise este acolo unde variază. Există atât de mulți factori de care trebuie să țină seama nu doar de mediu, dar ați menționat drojdia, butoaiele și toți acești factori produc cam același lucru. Dar mulți oameni nu știu ce se întâmplă în culise. Sunt la fel ca o sticlă de scorțișoară bună. Sigur că știu ce primesc. Dar este mai mult în imagine.

Cara Morrison 27:38

Există, știi, ei nu trebuie să știe mai multe, adică, fericiți să înceapă să o citească fără să știe nimic, e în regulă. Dar este grozav că oamenii sunt atât de curioși și vor să știe cum se face vinul. Eu doar o găsesc. Atât de interesant, pentru că nu pe toți cei pe care îi cunoști, uneori, când sunt într-un avion, știi, ești acolo și dacă cineva pe care nu-l cunoști și ei spun: Ce faci? Și este ofensator? Îți vine să vorbești sau nu? Uneori, vinificatorii și cu mine ne-am petrecut în următoarele trei ore explicând de ce această persoană... oamenii pot pune atât de multe întrebări. Uneori este ca, oh, lucrez într-un laborator. Este amuzant cum oamenii sunt atât de interesați de vinificația în acest proces. Și există atât de multe lucruri în spatele scenei și care se întâmplă cu utilizarea butoaielor. Și din nou, pentru că încercăm să facem vinul nostru consistent, dar Mama Natură ne oferă struguri diferiți în fiecare an. Practic, nu este exact la fel, știi, cereale sau ceva de genul ăsta când faci băuturi spirtoase și au anumiți parametri și poți să încadrezi că primim acești struguri în fiecare an, nu știm cum vom face. faceți acești struguri exact așa cum facem noi în fiecare an și așa că trebuie să faceți un fel de Tinker acolo, sperați să-i culegeți la aceeași coacere în fiecare an. Dar din nou, vremea este vremea, trebuie să lucrez cu asta. Așa că aduce o provocare și așa că îmi place acea provocare pentru fiecare an, este un nou puzzle de pus cap la cap, știi, îmi fac Wordle și puzzle-ul conexiunilor mele, același lucru știi, în fiecare an am un creion nou, așa că fac echipă

Samantha Sette 29:17

Și cum este? Voi face o paralelă prostească, cum este în extrasezon? Știi ca și cum ai fi un atlet, iar vinificația este sportul tău și chiar acum ești în sezon, ca și cum ar fi sezonul recoltei. Ce se întâmplă după aceea, cum ar fi să începi să te pregătești imediat pentru anul următor?

Cara Morrison 29:32

Oh, nu, încă ai de-a face cu consecințele. Știi că toate vinurile și butoaiele sunt luate, sunt fermentate sau și așa e, atunci te uiți la bine, ce avem și trebuie să amestecăm mai mult pentru a obține mai multă senzație în gură și mai multă textură. lasă-l să fie făcut, așa că e să știi când să faci ceva și să nu faci ceva uneori mă gândesc la vinificare în timpul procesului de învechire. Eu îi zic cumva babysitting, știi, copiii sunt bine. Nu trebuie să intervii. Dar copiii se luptă, trebuie să faci ceva și să-i ajuți. Și deci este același lucru în cazul în care știi, cei buni, ai putea să-l lași să fie, știi, să se amestece ocazional, să continui să gusti, să te asiguri că totul este bine. Și uneori ar putea avea nevoie de puțin mai multă eroare sau ceva de genul. Nu știu. Oricum, deci doar gustați de-a lungul sezonului. Deci da, mai sunt și alte lucruri de făcut. îmbuteliem. Aceasta este o parte uriașă a procesului. Nu este chiar așa cum se vorbește despre asta. Dar da, există o mulțime de îmbuteliere în ceea ce privește partea importantă sau așa ceva nu ar ajunge la clienți. Asa de. Și cred că am început să ne pregătim în vară, să începem să planificăm pentru următorul oaspete.

Samantha Sette 30:38

Și bănuiesc că plecând de la această mică analogie sportivă pe care o am aici, ce este o victorie? Ce este un câștig pentru recoltă? Știi, nu există trofeu, nu există meci de campionat. Ce este o victorie pentru sezonul recoltei?

Cara Morrison 30:49

Care este câștigul? Adică, nu este niciodată imediat. Ei bine, bine. Este imediat, toți strugurii sunt în, tu ești de genul, Uf, bine. Fără pierderi. Deci am câștigat acolo. Dar, știi, tocmai am avut un eveniment cu câțiva membri ai clubului. Și doar spuneau cât de mult le plac vinurile și an de an și făceau o treabă grozavă. Și acesta este doar vântul acolo când oamenii îți iubesc vinul și îți mulțumesc pentru el. Și faptul că se vinde și că oamenii îl beau. Adică, asta e o victorie chiar acolo. Oamenii se bucură de vin. Deci, știi, nu am nevoie de scorurile de vin sau de o chestie pe spate. Este pur și simplu plăcut să vezi oameni bucurându-se și distrându-se.

Samantha Sette 31:29

Absolut. Și este un fel de favorit de cult. Știi, este de recunoscut. Este familiar. Și din nou, sunt un băutor mai tânăr. Și știu o mulțime de oameni care vor aduce o sticlă de Chardonnay Sonoma cutrer și sunt ca, asta e bine. Și eu sunt ca, mulțumesc. Știu.

Cara Morrison 31:46

Vezi, asta este o victorie chiar acolo. Dacă pot, pot vorbi despre echipa de vinificație

Samantha Sette 31:52

Da, ne-ar plăcea să auzim

Cara Morrison 31:54

Așadar, acum, odată cu schimbările, avem o echipă de vinificație feminină?

Samantha Sette 31:58

Oh, asta e imens.

Cara Morrison 31:59

Da. Deci, știi, sunt aici din 2005. Fac Chardonnay. O avem pe Zidanelia Arcidiacono, care face pinotul din 2015. Și acum a fost promovată la gradul de vinificator senior. Așa că va face și ea ciobul și va supraveghea Pinot. Și apoi îl avem pe Sam Parsa, care s-a alăturat echipei. Și obișnuia să fie stagiară aici în 2015 și 16. Și apoi am adus-o înapoi chiar în această vară ca a treia vinificatoare. Și nu a fost intenția noastră să avem o echipă feminină de vinificatori. S-a întâmplat într-un fel. Așa că și noi suntem foarte încântați de asta.

Samantha Sette 32:39

Da. Care crezi că este una dintre cele care știu că nu a fost intenționat să se schimbe. Dar vedeți vreo diferență de acum față de trecut și cum veți funcționa și ce faceți și cred că energia din cameră atunci când faceți vinul?

Cara Morrison 32:53

Ei bine, suntem mult mai vorbăreți. Comunicare foarte bună. Și cred că am observat că, pentru că avem și directorul nostru, podgoriile sunt feminine, ceea ce este destul de rar. Ea conduce o echipă de 50. Este singura femeie pe care o părăsește, ceea ce este foarte tare. Și astfel, comunicarea dintre echipele noastre și unul în interiorul celuilalt este pur și simplu uimitoare. Și acesta este un lucru pe care l-am observat, adică nu este ca și cum toate femeile sunt super comunicative, dar vom merge cu stereotipul general. Deci, dar suntem foarte buni. Și cu toții ne înțelegem foarte bine. Și am făcut mereu și cu Mick. A fost foarte grozav să comunice, vorbim cu noi, dar devine puțin mai tare. Trei dintre noi. Dar este foarte distractiv. Și cred că este grozav pentru că, de fapt, Zidanelia a fost și stagiar aici în oh șapte. Și apoi a revenit în 2015 ca vinificator. Deci se simte și bine. Din nou, despre ce ai vorbit despre ce este o victorie, sunt câștigătorii, oamenii vor să se întoarcă și să lucreze cu tine. Și asta spune multe și înseamnă multe. Și ajută doar la construirea acelei lucrări de echipă. Pentru că ne înțelegem cu toții și putem avea încredere unul în celălalt. Cred că este un lucru mare că avem multă încredere. Deci este grozav.

Samantha Sette 34:09

Da, și mi-ar plăcea să știi, pentru orice femeie care ascultă și care vrea să se apuce de vin? Trebuie să fie puțin mai greu din punct de vedere obiectiv și aveți vreun sfat sau cuvinte de înțelepciune și cum să abordați aceste provocări? Și cum să spargi cum să ajungi acolo?

Cara Morrison 34:23

Ei bine, am făcut-o cu mult mai mult timp în urmă decât oamenii de acum. Să sperăm că nu este la fel de greu. Eu, trebuie să spun că nu am văzut-o niciodată ca pe o barieră. Pur și simplu nu mi-a trecut prin minte. Pentru că uneori a fi neștiutor este bine. Și ori de câte ori mă gândesc la ceva, o fac și știi, uneori oamenii spuneau lucruri de genul, Oh, butoaiele sunt mai mari decât tine sau cum poți face asta? Pentru că ești atât de mic, sunt lucruri diferite și pur și simplu râzi și mergi mai departe și, într-un fel, este mai degrabă așa cum o voi arăta, te face mai hotărât să o faci și mai hotărât să o rezolvi. Așa că trebuie doar, atâta timp cât este ceva ce îți dorești cu adevărat și continui să lucrezi pentru asta, înseamnă și să alegi oamenii potriviți, se întâmplă să lucrez cu niște mentori cu adevărat minunați de-a lungul anilor. Și sunt foarte încurajatoare din partea mea. Deci este atunci când îți alegi locurile de muncă. Este, știi, nu ești, ei nu doar te intervievează, ci îi intervievezi și te asiguri că sunt oameni cu care poți lucra. Și asta va fi de ajutor carierei tale. Și este un pic de planificare un pic de noroc. Așa că cred că trebuie doar să continui cu el. Și dacă nu funcționează, găsește în altă parte că bine

Samantha Sette 35:39

Iubesc aia. Da, vinificația poate fi. Este un domeniu atât de îngrijit. Și pentru oricine care vrea să intre în asta, este de genul, cum faci asta? Cum transformi strugurii în vin? Și sunt o mulțime de pași acolo. Și mai ales ca femeie, știi, acel aspect de împuternicire pe care îl iubesc pe care l-ai atins este critic. Și pune piciorul înainte pe ușă, dar înainte mergând înainte și ajungând acolo. Ei bine, Cara, nu vreau să uit această întrebare, pentru că o întrebăm în fiecare episod, dar am să-ți dau o mică avertizare. Deci nu poți spune Sonoma cutrer Chardonnay, dar ce este în paharul tău? Întrebăm la sfârșitul fiecărui episod Ce bei? Ce iubești acum? Există vreun vin de care ești cu adevărat entuziasmat? Și mi-ar plăcea să aud ce este în paharul tău.

Cara Morrison 36:22

Ce este în paharul meu? Oh, băiete, este suc de recoltă. este în paharul meu. Suc de struguri. Am mereu. Pe timpul verii, am un punct slab pentru vinurile trandafirii. Și sunt atât de bucuros că trandafirii au trecut în sfârșit. Adică de-a lungul anilor 2000. Am continuat să spunem că Rose va reuși. Și toată lumea ar fi găsit un motiv pentru care nu s-ar vinde pentru că toată lumea s-a gândit la zilele albe ale Zinului și au crezut că va fi dulce. Și, în sfârșit, a apărut o generație mai nouă, care nu a avut toate problemele cu Rose și ca vinul blush din zilele alb zin din anii 80 și 90. Așa că îmi place pur și simplu că trandafirii uscați sunt acolo și putem să îi putem accesa și sunt atât de multe tipuri diferite de cumpărat și există o varietate de magazine și da, doar cred că trandafirii se împerechează atât de bine vara și vremea caldă . Așadar, cred că asta e de preferat dacă nu beau Chardonnay Sonoma cutrer.

Samantha Sette 37:31

Este atât de interesant. Simt că am crescut în preajma unor oameni în care se pare că Rose ar fi problema. Știi, ca și Rose, acela a fost vin. Nimeni nu a băut vin roșu sau alb. Era Rose. Nu am știut niciodată asta. Asta nu a fost chiar un lucru mare. În urmă cu câteva decenii. Asta e o nebunie.

Cara Morrison 37:46

Ei bine, era Zin Shutter Home mare, alb. Pe vremuri. Da. Și apoi, dar apoi a fost. Da. Toată lumea a presupus, oh, dacă este roz, este dulce. nu am de gând să-l ating. Și așa a fost atât de grozav. Când am putea comuta acel buton și să mergem la trandafiri uscati. Așa a fost că există o altă victorie

Samantha Sette 38:12

Un lucru pe care-mi place la acel copac este că mă simt ca un colectiv de martori. Nu este doar specific viei. Este pentru tot, este pentru toată lumea. Este o pasiune foarte colaborativă, veselă, împărtășită, pe care o simt

Cara Morrison 38:24

Știi, și lucrul minunat despre industria vinului este că suntem atât de prietenoși unul cu celălalt. Am mers cu toții la facultate împreună, am lucrat la o cramă împreună, un stagiu, ne vedem la târguri, așa că toată lumea se cunoaște în vin, făcând parte din el. Este o industrie foarte mică în acest fel și lucrăm împreună. Așa că facem grupuri comerciale așa cum am creat acest grup numit Charda nerds pentru o vreme. Și ne-am întâlnit și am vorbit doar despre Chardonnay și chestii despre Chardonnay tocilar despre vinificație, împărtășim experimente și lucruri pe care le facem în cramă și împărtășim doar cunoștințele. Este foarte colaborativ în întreaga industrie.

Samantha Sette 39:06

Sună mai ales în vestul Californiei, unde totul este concentrat aici.

Cara Morrison 39:12

Exact. Dar chiar și regiunile mici pe care le cunoașteți, se adună într-adevăr, am muncit să recoltez în Long Island, New York, când știți, ei se adunau și făceau lucruri similare pentru că este puțin și încercau să promoveze în interiorul și și împărtășește idei și oriunde faci asta ca ceea ce se întâmplă acolo. Ca la începutul fiecărei recolte, începi să-ți suni prietenii. Primești asta? Vezi si tu asta? Și ce crezi că ar trebui să facem cu asta? Care sunt ideile tale? Așadar, vă transmiteți mereu idei unul de celălalt? Și soțul meu este vinificator. Așa că am ca un consultant intern pentru consultanții de casă ai celuilalt. Așa că conversațiile grozave de la cină nu vor fi să bem vin și că începem să vorbim despre asta și despre diferite idei.

Samantha Sette 39:56

Ei bine, ai vreo ultimă cuvinte pe care vreau să deschid masa cu orice vrei să împărtășești, fie că este vorba despre vin, Chardonnay, care este vin, sau despre tine și călătoria ta, orice vrei să împărtășești pentru ascultătorii pasionaților de vin de acolo? .

Cara Morrison 40:10

Oh, băiete, ar fi trebuit să am ceva salvat. Da, cred că singurul lucru de spus este că continuă să se bucure și să iubească vinul și să încerce lucruri noi. Adică, cel mai distractiv al vinului este descoperirea. Și știi, să ieși în diferite crame și săli de degustare și să vezi ce au este super distractiv sau pur și simplu să degusti diferite vinuri despre care nu ai auzit niciodată. La pahar, bineînțeles, poți să încerci Sonoma Cutrer Chardonnay când poți, dar și să explorezi și să vezi ce este acolo este una dintre cele mai distractive părți.

Samantha Sette 40:48

Știind absolut ce vă place, dar să fiți deschis la ce altceva există și să luați acea experiență. Îmi place absolut asta. Și Cara, ai fost o bucurie să vorbești cu expresia de recunoștință. Sunt sigur că ascultătorii noștri simt la fel. Și cu asta, a fost grozav să discutăm cu tine astăzi.

Cara Morrison 41:05

Mulțumesc, Sam, a fost minunat să vorbesc cu tine.

Jacy Topps 41:13

Niciun vin nu inspiră atât de multe opinii puternice ca Chardonnay la Oak sau nu la Oak, Mallow sau no mellow. La fel ca majoritatea strugurilor, Chardonnay se va exprima diferit în funcție de terroir și beneficii. Cu atât de mulți producători de Chardonnay din întreaga lume, stilurile sunt nesfârșite. Așa că poate că noi, ca băutori de vin, ar trebui să încercăm să păstrăm mintea deschisă. Care sunt gandurile tale? Dacă vă place episodul de astăzi, ne-ar plăcea să vă citim recenziile și să auzim ce părere aveți. Ne puteți trimite comentariile și întrebările prin e-mail la podcast la Wine Enthusiast. dotnet, hei, de ce să nu le spui prietenilor tăi iubitori de vin să ne viziteze pentru a ne aminti, te poți abona la acest podcast pe Apple, Google, Spotify și oriunde altundeva care ascultă podcasturi. De asemenea, puteți accesa podcastul backslash wine enthusiast.com pentru mai multe episoade și transcrieri. Sunt top JC. Mulțumesc pentru ascultare