Close
Logo

Despre Noi

Cubanfoodla - Acest Populare Evaluări De Vin Și Comentarii, Ideea De Rețete Unice, Informații Despre Combinațiile De Acoperire Știri Și Ghiduri Utile.

Cultură

De ce este vinul portocaliu brusc peste tot?

Cu toate acestea vin portocaliu există de secole, rămâne un pic o enigmă pentru mulți băutori. Deci, ce este acest vin cu nuanță de chihlimbar și cum este produs? Și de ce am văzut din ce în ce mai multe dintre ele care apar în meniurile restaurantelor și barurilor în ultimii ani?



M-am așezat cu Doreen Winkler să aflu. Winkler este somelier, expert în vin de portocale și fondatorul Orange Glo , singurul magazin de vânzare cu amănuntul de vinuri din lume dedicat exclusiv categoriei.

Ați putea dori, de asemenea: 8 vinuri portocalii pe care le iubim chiar acum

Ascultați cum Winkler explică originile vinului de portocale și modul în care este produs stilul antic. Ea spune, de asemenea, de ce urăște să fie numit la modă și dacă vinul portocaliu este același lucru cu vinul natural. În cele din urmă, ea dezvăluie de ce restaurantele adaugă din ce în ce mai mult vinuri portocalii în programele lor de vinuri.



  Logo Apple Podcast
  Logo Google Podcast


Transcrierea episodului

Transcrierile sunt generate folosind o combinație de software de recunoaștere a vorbirii și transcriptoare umane și pot conține erori. Vă rugăm să verificați audio-ul corespunzător înainte de a cita.

Difuzoare: Jacy Topps, Doreen Winkler

Jacy Topps 00:08

Bună, și bun venit la podcastul Wine Enthusiast. Serviți cultura băuturilor și oamenii care o conduc. Eu sunt Jacy Topps. Săptămâna aceasta ne adâncim în lumea minunată a vinului de portocale. Deci, ce este acest vin de culoare chihlimbar? Și cum se produce? Și de ce am văzut tot mai multe opțiuni care apar în meniurile restaurantelor și barurilor în ultimii ani? M-am așezat cu Doreen Winkler să aflu. Cu peste un deceniu de experiență în industrie. Doreen este un somelier, expert în vin portocaliu și fondatorul Orange Glou, un magazin de vinuri cu amănuntul specializat în vinuri portocale aici, în New York City. De fapt, este singurul magazin de vânzare cu amănuntul din lume dedicat exclusiv acestei categorii. Așadar, ascultați, cum Doreen explică originile vinului portocaliu; cum este produs stilul vechi de secole; de ce urăște ca ea să fie numită la modă; Este același lucru cu un vin natural; și de ce restaurantele adaugă din ce în ce mai mult sticle la programele lor de vin.

Jacy Topps 01:20

Fiecare pahar de vin spune o poveste. Aceste povești dezvăluie istorii, arome și pasiuni ascunse. Și uneori ne dezvăluie cele mai întunecate dorințe. Și cel mai nou podcast al Wine Enthusiast, Vinfamous Journalist Ashley, a petrecut disecția sub burta lumii vinului. Auzim de la oameni care știu ce înseamnă atunci când produsele iubirii și ale grijii devin sursa lăcomiei, a păcatului nostru și chiar a crimei. Fiecare episod îi duce pe ascultători în lumea misterioasă și istorică a vinificației și a crimelor care de atunci au devenit Vinfamous. Acest podcast se potrivește deopotrivă cu iubitorii de vin, tocilarii istoriei și iubitorii de crime. Așadar, ia un pahar cu vinul tău preferat și urmărește podcastul pentru a ni se alătura în timp ce ne adâncim în situațiile din spatele celor mai șocante crime ale vinului din toate timpurile. Urmăriți Vinfamous pe Apple, Spotify sau oriunde îl ascultați și asigurați-vă că urmăriți emisiunea, astfel încât să nu ratați niciun scandal. Noile episoade apar o dată la două miercuri.

Jacy Topps 02:30

Bună, sunt Jacy Topps, un editor de tipărire aici la Wine Enthusiast. Și invitata mea de astăzi este Doreen Winkler, care lucrează în industria vinului de peste un deceniu. Durian este un somelier, expert în vin de portocale și fondatorul Orange Glou, un magazin de vinuri cu amănuntul specializat în vinuri de portocale aici, în New York City. Bine ai venit Doreen, mă bucur că poți să ni te alături astăzi.

Doreen Winkler 02:55

Mulțumesc, Jacy! Sunt atât de fericit să fiu aici.

Jacy Topps 02:58

Bine, deci haideți să intrăm direct. Subiectul nostru va fi vinul portocaliu, iar dumneavoastră sunteți un expert. Ce este vinul portocaliu? Și de unde provine?

Doreen Winkler 03:10

Vinul portocaliu se face din struguri albi. Ei folosesc strugurii, cojile, tulpinile și scaunele. Așa că, atunci când ai vin alb, doar presați strugurii albi. Dar când faci vin portocaliu, folosești toate bunurile pe care le trece strugurii.

Jacy Topps 03:29

Bine, pentru a fi clar, nu există portocale în vinul portocaliu?

Doreen Winkler 03:37

Nicio portocală nu a fost rănită în acest proces.

Jacy Topps 03:41

Adică, știi, nu este o întrebare amuzantă. Dar nu este pentru a bate joc de nimeni. Dar știu că am avut oameni când am încercat să explic vinul portocaliu, cum ar fi oh, există portocale și ce fel de portocale, așa că vreau doar să fiu clar că vinul de portocale nu este făcut din portocale.

Doreen Winkler 03:57

Primesc această întrebare în fiecare zi. Echipa mea spune întotdeauna că dacă primesc 1 dolar de fiecare dată, li se cere că ar fi bogați. Deci am inteles pe deplin.

Jacy Topps 04:11

Deci, care este fundalul tău cu vinul portocaliu? Cum ai intrat în industria vinului și ai început să studiezi vinul portocaliu?

Doreen Winkler 04:19

Deci sunt somelier. Sunt originar din Germania. Am fost unul dintre cei mai tineri sommelieri de acolo. Primul meu loc de muncă care exersează ca somelier a fost 22. Și da, aveam de fapt o carieră de somelier foarte tradițională, știi, am lucrat cu toți Bordeaux și Burgundy și Champagne și toate aceste vinuri de top din lume. Și apoi ceva s-a schimbat cu adevărat, acolo unde eram, eram mai educat despre cum a fost făcut al meu. Într-adevăr, pentru că chiar și tu ești somelier și știi o mulțime de lucruri despre regiuni și vinuri, dar nimeni nu vorbește de fapt despre cum sunt făcute aceste vinuri și despre câți aditivi sunt acolo și de ce să gusti în fiecare an, foarte asemănătoare și așa mai departe. Și m-am băgat în vin natural. Și pe atunci asta a fost literalmente acum 10 ani aici, în New York. Erau o mulțime de restaurante care erau oarecum interesante. Dar nu au vrut să fie plini. Și apoi am întâlnit un bucătar

a lucrat la Noma din Danemarca. Și a vrut să mă angajeze și a vrut o listă completă de vinuri naturale. Și atunci a început totul. Am combinat un meniu cu 19 feluri la acest restaurant. Și tocmai am văzut cât de bine sunt perele de vin portocaliu extrem de versatile. Și obsesia mea pentru vinul portocaliu chiar a început acolo. Asta a fost acum 10 ani, da. Și de atunci am cam căutat, apoi am început să caut restaurantele care au niște vinuri portocalii, dar nu erau atât de multe. Și am început să-mi creez propria mea treabă, care este ca un somelier pe reținere. Așa că am lucrat cu o mulțime de restaurante mici din oraș și din Hamptons, dar la retener și programele lor de vin, și, de asemenea, la pregătirea personalului lor și tot ceea ce aparține acolo, apoi la cifre. Și am pus o mulțime de vinuri portocalii pe aceste liste și a fost într-adevăr ca la volan și am simțit că știi că pot să mă educ cu adevărat despre asta. Și pot implica echipa și îi pot face super entuziasmați.

Doreen Winkler 06:38

Și am fost foarte fericită mult timp având toți acești reținetori. Și lucrează cu restaurante diferite. Este pur și simplu minunat. Ca să pun laolaltă concepte diferite și chiar îmi place să le perfecționez. Și am vrut să fac ceva mai personal pentru mine. Și așa, am început clubul de vin Orange Glou.

Jacy Topps 07:00

Oh wow. Bine,

Jacy Topps 07:01

Și acel club s-a transformat în magazin. Corect?

Doreen Winkler 07:02

totul este o întreagă progresie. Și da, clubul de vinuri a decolat. În pandemie, am început în toamna lui 2019. Și a fost atât de singur. Doar un club de vinuri, nu ar trebui să-ți placă, nu este unul singur. Este într-adevăr ca un angajament. Și da, în timpul pandemiei, am pierdut toți reținerii, ceea ce a fost foarte înfricoșător, pentru că erau patru reținerii. Chiria mi-a fost plătită. Mergea foarte bine. Și da, dintr-o dată, ca și cum ai sta acolo, ești ca, oh. dar am pus fiecare uncie pe care am avut-o în acest club de vinuri. Și cred că clubul meu de vinuri este foarte, foarte sincer. Și nu există materiale de umplere acolo. Și chiar seamănă cu copilul meu, micul meu proiect de dragoste. Așa să spun. Și până în ziua de azi, merge foarte bine.

Jacy Topps 07:59

Și acel club s-a transformat în magazin, corect.

Doreen Winkler 08:04

Corect. Deci, când crești, uneori apar probleme cu modul și da, doar că am făcut și multe pop-up-uri. Parcă mă simt de parcă mi-am trăit visele sălbatice în acest fel. Am vrut acest club personal de vin portocaliu. Nimeni nu a făcut un club portocaliu în acel moment. Am spus chiar că oamenii ar trebui să facă cu adevărat clubul de vin portocaliu ar fi tare. Și apoi am spus, dar cine ar trebui să facă asta. Adică, știi de ce nu îți dai acea încredere. Și apoi a fost clubul de vinuri. Și apoi, oamenii au cerut o singură dată și au cerut să le trimită oamenilor ca cadouri și alte lucruri. Și asta a crescut. Și apoi făceam, așa cum am spus, pop-up-urile pe care am dori să avem 25 de vinuri diferite în restaurant. Și parcă le servești la jumătate de pahar și parcă ar fi fost o nebunie. Aveam vin portocaliu, magnums, am apărut în LA, eram peste tot. Și a fost la fel de distractiv să organizez aceste petreceri. Apoi clubul a crescut șurubul de comandă și apoi au apărut probleme de lucru cu magazinele pe care le folosim pentru a onora comenzile. Și toți au avut unele probleme și apoi noi am avut unele probleme din cauza asta. Nu vom intra prea mult în asta. Trebuia să iau o decizie dacă vreau să continui să fac această viață portocalie sau dacă vreau să continui consultanța, cu care am avut mare succes. Și din moment ce aveam deja acest strat, nu a fost la fel de înfricoșător ca și cum aș avea deja bârlogul, vin banii de la club, știi, de parcă pot face mai multe evenimente în magazin și le fac și în afara site-ului. Acum le facem virtual și, de asemenea, și m-am gândit că, știi, nu este la fel de înfricoșător. Dar știi, mă bucur că nu știu, nu știu ce știu acum.

Jacy Topps 10:10

Bine, bine, să revenim doar o secundă. Deci, ai început în vin și ai fost foarte entuziasmat de vinurile naturale. Majoritatea vinurilor de portocale sunt naturale sau organice? Ele sunt adesea clasificate în același mod. Este adevărat că vinurile nu sunt naturale, organice?

Doreen Winkler 10:27

Deci nu trebuie să fie naturale, majoritatea sunt. Și este complicat, pentru că în cine poți avea încredere? Pentru mine? Există o mulțime de cercetări care merg în acest sens. Dar pentru consumatorul obișnuit, cred că este foarte greu de aflat dacă acesta este un vin portocaliu natural sau nu.

Jacy Topps 10:46

Ce zici în magazinul tău și în clubul tău, vinzi în mare parte vinuri naturale sau vinuri organice?

Doreen Winkler 10:53

Toate vinurile mele sunt la fel de naturale pe cât vin. Deci nu vindem vinuri organice, pentru că pentru mine, asta înseamnă doar că sunt recoltate organic și făcute din struguri organici. Deci o mulțime de aditivi mai pot fi adăugați la el. Majoritatea vinurilor mele din magazin sunt biodinamic. crescut, pentru că întotdeauna simt că asta e ca și cum, știi, există mai mult un angajament față de asta. Avem o mulțime de vinuri care sunt 00. Și trebuie să spun, ceea ce s-a întâmplat în ultimii ani cu asta, că oamenii pot într-adevăr o cramă poate lucra cu adevărat fără sulfuri adăugate este foarte interesant, pentru că cu ani în urmă, doar ar deveni suc brun după o oră de deschidere. Deci, asta a fost foarte interesant. Dar da, chiar mă uit la niveluri foarte scăzute de sulf. Într-adevăr, cum merge producția. pun o mulțime de întrebări. Întotdeauna îmi place să lucrez cu unele crame mai noi. Dar, bineînțeles, avem o mulțime de ca, sunt situate crame foarte consacrate la noi. Dar da, cât se poate de minim cu sulfiți și cât mai natural.

Jacy Topps 12:03

Și doar pentru unii dintre ascultătorii noștri care nu sunt familiarizați, unde a intrat vinul portocaliu sau pielea? Cred că ar trebui să vorbim și despre asta, pentru că cred că mulți distribuitori și producători din state îl putem numi vin portocaliu, dar se mai numește și contact cu pielea? De unde provine?

Doreen Winkler 12:23 p.m.

Deci, este originar din Republica Georgia. Și a fost ca acest secret ascuns de foarte mult timp.

Jacy Topps 12:31 p.m.

Da, ca secolele, nu? Ca 1000 de ani.

Doreen Winkler 12:35 p.m.

Deci se întoarce cu 8000 de ani în urmă și ei au vrut să facă vin alb. Dar pe vremuri, știi, ei nu aveau o presă, au călcat cu picioarele, ceea ce mulți oameni încă mai fac și astăzi. Și apoi au lăsat pieile, tulpinile și scaunele acolo. Și a început să se transforme în această culoare chihlimbar. Dar nu au vrut să arunce alcoolul. ai experimentat cu el?

Jacy Topps 13:04

Am citit undeva că vinul portocaliu este la vinul alb la fel de trandafir ca și la roșu.

Doreen Winkler 1:10 p.m.

Așa că aș spune că nu.

Jacy Topps 13:14

Nu, bine.

Doreen Winkler 13:16

Pur și simplu pentru că roșul seamănă mai mult cu vinul portocaliu. Vinul portocaliu este literalmente făcut în același mod. Dacă ai fi presat doar strugurii roșii, poți face vin alb din ei. Așa cum puteți face din strugurii albi vin alb așa cum se face de obicei. Dar dacă trebuie să-l operezi pe coajă așa cum faci cu vinul roșu, atunci devine roșu. Și în acest caz, devine portocaliu.

Jacy Topps 13:43

Pentru că culoarea, apoi taninurile provin din coajă, nu din suc.

Doreen Winkler 13:47

Da, exact. Bine. Adică, recomand mereu oamenilor să facă recolta, pentru că atunci o poți vedea până la capăt. Vinul rosu se macereaza foarte mult timp. Dar și în funcție de soiul de struguri, și asta este foarte important atunci când vine vorba de vinul portocaliu. soi de struguri.

Jacy Topps 2:06 p.m.

Deci pot fi făcute cu orice struguri albi sau sunt struguri foarte specifici, care sunt mai buni pentru vinurile Amber.

Doreen Winkler 2:13 p.m.

Deci, aș spune cu adevărat că aceasta este o întrebare a vinificatorului. Dar simt că sunt mereu surprins că mă gândeam foarte mult că Rieslingul nu funcționează. Și apoi am văzut exemple la mulți ani după vinul de portocale care este făcut din Riesling și pur și simplu m-a uluit. Așa că nu cred că aș spune că nu se poate, dar chiar cred că atunci când vine vorba de vinul portocaliu, sunt atât de multe care provin din struguri și oamenilor le plac întotdeauna strugurii albi sau strugurii albi, dar nu este, nu este așa. pentru că au tot felul de nuanțe diferite de culori. Când vine vorba de strugurii aceia. Au o grosime diferită a pielii. Obișnuia să aibă diferiți fenolici care se construiau diferit. Vreau să spun că sunt atât de multe și vinificatorul își cunoaște foarte bine strugurii și, în regiune, nu trebuie să studieze toți cei 20 1000 de struguri. Îi cunosc bine în regiuni și știu că pot vedea cât de lungă este bună o masturbare pentru soiul specific. Așa că simt că se poate face și simt că alți struguri sunt mai potriviti pentru asta și unii struguri sunt mai potriviti decât alții.

Jacy Topps 15:34

Bine, da, cred că este un răspuns grozav. Mă simt ca vin portocaliu. Cele pe care le-am încercat sunt proaspete și foarte puțin învechite, dar am auzit de îmbătrânirea stejarului. Deci sunteți familiarizat cu o mulțime de vinuri de portocale care sunt învechite și în stejar.

Doreen Winkler 15:51

Așadar, în primul rând, există multe vinuri de portocale diferite care sunt de fapt maturabile și, prin urmare, avem o mulțime de ele în magazin. Și așa este la fel ca și cu alte vinuri. Unele sunt făcute pentru a vă bucura acum, iar altele sunt făcute pentru a le păstra mulți ani și a vă bucura de ele peste 10 sau 20 de ani. Uneori este implicată învechirea stejarului, dar de obicei este stejar natural sau stejar neutru, așa cum se numește. Deci nu este ca un butoi de stejar proaspăt prăjit la prima utilizare. Pentru că atunci când vine vorba de vin natural, și asta este în mare parte vinul portocaliu, nu căutăm să adăugăm vinului niciun fel de aromă. Deci da, văd o mulțime de butoaie mari, mâncare de 600 de litri, încheieturi și așa mai departe, care au fost folosite de mulți ani și niciodată, știi, și apoi sunt folosite pentru vinul portocaliu.

Jacy Topps 16:54

Petreceți un weekend explorând niște terenuri necunoscute de struguri. Situat la doar câteva minute vest de Portland, în faimoasa experiență Willamette Valley din Oregon, și o lume intima a vinului excepțională din Valea Tualatin, a descoperit peste 30 de crame de clasă mondială fără aglomerație, savurați zeci de soiuri diferite, toate cultivate local și produse în nord-vestul Pacificului. Explorați Valea Tualatin la Tualatin. valley.org Acesta este un latin valley.org

Jacy Topps 17:35

Acest lucru este atât de fascinant. Cred că. Adică, am băut mult vin portocale în ultimii ani. Și mi-am dat seama că categoria este atât de largă, ca și cum ar fi un astfel de spectru. Știi, ca natural sau nu îmbătrânit sau nu. Deci este atât de fascinant. Cred că e minunat.

Doreen Winkler 17:54

Da, sunt, trebuie să spun că mereu apar nave noi. Și asta este cu adevărat, foarte interesant. Cea mai nouă tendință este aparent marmura în Italia. Aparent, este mult mai ieftin în Italia să obțineți marmură. Ciment x bineînțeles în Georgia, interogările sunt încă foarte mari și eu sunt pentru ale noastre sunt acum produse în multe alte țări. Pentru că au fost întotdeauna originari din Georgia. Acum văd că sunt făcute în Spania și Portugalia și și în alte țări. Și ai fibră de sticlă. Adică, este un fel de nesfârșit. Ceea ce se oferă acum pentru vasele în care să învechi vinul.

Jacy Topps 18:40

Deci știi, acesta a fost vin portocaliu. Vinul de chihlimbar există de secole. Dar știi, abia în ultimii trei, cinci ani îl vezi în meniurile restaurantelor și în meniurile barurilor și acum în magazinele de vinuri portocalii. Bine, ești singurul din New York. Minunat. Grozav. Lumea din lume.

Jacy Topps 19:04

Wow asta e minunat. De ce crezi că tocmai acum în ultimii cinci ani devine o tendință? Mi-aș dori să mă simt mai ales în State. Mă simt ca în Europa, poate nu atât. Nu este neapărat o tendință, dar aici, în Statele Unite. Este cu siguranță în tendințe.

Doreen Winkler 19:22

Bine. Ei bine, aș spune că poate să mă dau înapoi o secundă. Deci ar putea fi vechi de 8000 de ani, dar a fost ținut secret până acum 40 de ani față de restul lumii, deoarece Republica Georgia nu a fost niciodată o țară turistică. Deci, de parcă oamenii nu știau despre asta, nu zburau acolo și le placea să fie expuși la asta. Dar acum aproximativ 40 de ani, doi vinificatori foarte renumiți de astăzi, Gravner și Radikon, au plecat de fapt în Georgia, au primit una dintre acele întrebări și au început să încerce să facă acel stil. Și după cum știți, au mare succes cu asta. Și de acolo, s-a răspândit din Italia, în Slovenia, în Croația, în restul Europei, până acum în Australia. Adică, avem un vin aici, care este din Japonia, acesta este vin portocaliu. Deci cam așa s-a întâmplat totul. Aș spune că oamenii pur și simplu nu au fost educați despre vinul portocaliu. Parcă, simt că totul este o progresie. Să ne uităm la, știi, nimeni nu a vrut să fac un meniu de vinuri naturale acum 1010 de ani. Au vrut să pun poate câteva vinuri naturale pe listă, dar apoi au vrut să fiu chiar în spatele ei. biodinamic, organic, durabil. Și a încurcat pe toată lumea și i-a făcut pe oameni să se teamă de genul ăsta de vinuri. Hai să obținem ceva normal. Și în ultimii ani, la fel ca, știți, sunt pline de baruri de vinuri naturale, pline de restaurante naturale, pe care cred că i-am ajutat pe unii dintre ei să le construiască. Și a existat doar mai multă educație acolo. Când mă uit, acum cinci ani, am făcut această listă aici, în Lower East Side, aveam 15, vinurile portocalii au pus 15 vinuri portocalii, pe acea listă, și am pus trei dintre ele la pahar, am avut o pichetă. Am băut un vin mai ușor, încă portocaliu și cel plin. Și doar oameni ca într-adevăr au devenit mai educați și mai expuși la asta. Aș spune că simt că industria vinului poate a făcut ceva pentru aceste vinuri și, știi, construim tendințele în acest sens, știi, vinificatorii, industria vinului, importatorii pentru a ajuta la costurile asta și apoi copiii aud despre asta. Și apoi sunt ca, știi, merg la mediu. Vreau să încerc vinul portocaliu.

Jacy Topps 21:51

Da. Cred că asta am făcut, știi, cum ar fi, acum câțiva ani, a fost un vin portocaliu. OK sigur. O sa incerc asta.

Doreen Winkler 21:58

Da, mie, nu-mi place cuvântul la modă. Cred doar că, știi, nu, nu închid magazinul mâine. Vinul portocaliu nu va mai fi o tendință mâine. Ştii ce vreau să spun? Da, cred că există doar mai multă educație acolo și se va dezvolta și există doar câteva 1000 de crame care produc vin portocaliu la stat, și cu siguranță crește și există mulți mai mulți oameni care se confruntă cu grăsimea, dar este încă foarte o cantitate mică atunci când o compari cu, știi, producția de vin alb.

Jacy Topps 22:34

Bine, deci știu că, la fel ca și în opinia mea, vinul de portocale este foarte versatil și foarte prietenos cu mâncarea. Din cauza modului în care este fermentat, deoarece are contact cu pielea și taninul. Găsești și asta?

Doreen Winkler 22:49

Este extrem de versatil. Și într-adevăr, așa a început, când am spus că aș combina acest meniu cu 19 feluri și acest restaurant în 2013. Și era de fapt un meniu foarte complicat. O mulțime de lucruri au fost murate și afumate și așa mai departe. Și era un restaurant scandinav. Și pur și simplu, este foarte versatil, așa cum poți să bei sushi cu niște vinuri spumante și chiar portocalii mai ușoare. Puteți avea pui prăjit cu cea mai bogată precum portocala spumante. Se pare că știți că avem un Sauvignon Blanc foarte cool din Austria, care merge ca foarte drăguț pentru crudo de scoici. Există chiar și unele stridii pe care le puteți consuma unele dintre ele, apoi diferite tipuri de brânzeturi, ciocolată sau re lasă întotdeauna împrumută. Există vinuri în care poți avea niște cotlete de miel și da, este literalmente ca și cum nu se oprește. Există o mulțime de preparate din bucătăria asiatică care funcționează bine, ramen. Este destul de nesfârșit. Este foarte versatil. Îmi place foarte mult asta. Și când oamenii vin în magazin, de fapt pot vedea întotdeauna câteva note de degustare, dar și asocierile și mereu spun, Doamne, îmi faci foame. Uneori, unora le place foarte mult să meargă cu el. Și ei spun: Da, asta urma să facem în seara asta pentru că știi, întotdeauna ai nevoie de puțină inspirație. Ce să faci la cină sau ce să iei la pachet.

Jacy Topps 12:18 p.m.

Exact. Da. Cu siguranță îmi faci foame. Așadar, atunci când oamenii din experiența ta, chiar încearcă să intre în magazinul tău și știi, când ai degustări și sunt cu adevărat interesați de asta în acel moment, cum vezi că de îndată ce o încearcă, oamenii sunt cu adevărat îndrăgostiți aceasta.

Doreen Winkler 12:37 p.m.

Deci, în degustările noastre, mă asigur întotdeauna că avem o varietate de vinuri diferite. Deci nu încep cu un contact cu pielea de 10 ani, în vârstă de un an. De obicei este ca o evoluție. Ne place așa o dată pe lună. Ne place o scufundare adâncă în care intrăm într-adevăr într-o anumită regiune și gustăm diferite soiuri de struguri în Spania. Aplicând și încă. Și așa înveți multe despre asta. Apoi avem degustări regulate care sunt, de obicei, ca dintr-o anumită țară. Și da, de obicei, doar, dacă sunt noi, sunt foarte surprinși. Și ei cred că este de fapt mai ușor de digerat, că ar fi crezut că este, știi, întotdeauna există genul, oamenii sunt întotdeauna puțin speriați. Uneori este al meu, este delicios, știi, ceva pentru toată lumea din această categorie. Este atât de, știi, poate fi atât de nișă, dar este atât de larg. Și la sfârșitul zilei, există diferite moduri de a face chiar și vinul spumant. Nu este doar nuci portocalii pentru animale de companie, există diferite tipuri de diferite tipuri. Și uitați-vă că sunt vinuri minerale, sunt florale, sunt tropicale, sunt umami, există un spectru atât de mare.

Jacy Topps 25:55

Deci sunt cele pe care le vinzi în magazinul tău? Sunt capabili să meargă în toate cele 50 de state sau ca cineva care poate să se conecteze la site-ul dvs. și să le cumpere în acest fel?

Doreen Winkler 26:06

Putem livra în cele 44 de state.

Jacy Topps 26:09

Bine. 44 de state și magazinul tău anume? Este un club? Sau aveți vinuri pe care le vindeți doar singur?

Doreen Winkler 26:20

Deci nu vindem vinurile clubului. Vinurile din cupă sunt doar pentru club. Și apoi avem aproximativ, avem între 70 și 100 de vinuri de portocale pe rafturile noastre. Deci pot fi doar selectați?

Jacy Topps 26:34

Da, am intrat în magazinul tău, ce a fost acum doi ani. Așa a fost în perioada COVID. Dar a fost, a fost grozav. Mi-a plăcut magazinul tău. Așa că am doar o ultimă întrebare pentru tine. Ce bei zilele astea? Ce este în paharul tău?

Doreen Winkler 26:55

Așa că am fost puțin obsedat de pichete în ultima vreme. Deci, sunt făcute doar din a doua presare de piei, puțină apă și puțină drojdie. Este pur și simplu foarte ușor de băut vara. Și când muncești la fel de mult ca mine, este bine să bei o băutură mai alcoolică. Și la fel ca o cantitate mică la sfârșitul zilei sau nu în fiecare zi, desigur, într-o zi, dar îmi place și că depinde într-un fel. Sunt întotdeauna ca într-un alt fel de dispoziție. Știi, ce împerechez? Ce fac în seara asta? Mă duc pe acoperișul unui prieten? Ce aduc? Pur și simplu îl iubesc pe Rhydian, așa cum mă plictisesc foarte ușor. Dar cu vinul portocaliu, nu mă plictisesc pentru că mai sunt multe de explorat și atât de mult de băut. Așa că da, am băut mult Piquette și mi-aș dori ca mai mulți oameni să facă PCAT pe plac vinificatorilor de acolo. E așa de bine. Și dar da, sunt într-un fel într-o dispoziție diferită tot timpul.

Jacy Topps 27:56

Sunt de acord cu asta. Cu siguranță îmi place un ca o pichetă răcită drăguță. E ca și cum nu ar fi nimic mai bun un aperitiv grozav sau vei primi ceva de mâncare, este grozav. Vă mulțumesc foarte mult pentru că v-ați alăturat astăzi și abia aștept să trec din nou la povestea dvs. Sunt atât de norocos că locuiesc în New York City.

Doreen Winkler 28:16

Mulțumesc mult Jacy.

Jacy Topps 28:22

De la diferitele soiuri de struguri albi folosite până la durata macerării. Diversitatea este nesfârșită. Nu este de mirare vinurile portocale; alias vinul de contact cu pielea apare peste tot în meniurile de băuturi. Bine, deci vinul portocaliu nu se face de fapt cu portocale. Totuși, declanșează inovații în rândul producătorilor și conversații și dialog interesante între băutorii de vin. Și acesta este întotdeauna un lucru bun. Care sunt gandurile tale? Dacă v-a plăcut episodul de astăzi, ne place să vă citim recenziile și să auzim ce părere aveți. Ne puteți trimite comentariile și întrebările prin e-mail la podcast la Wine Enthusiast. dotnet. Și hei, de ce să nu le spuneți prietenilor tăi iubitori de vin să ne viziteze pentru a vă aminti că vă puteți abona la acest podcast pe Apple, Google Spotify și oriunde ascultați podcasturi. Puteți accesa, de asemenea, podcasturi backslash enthusiast.com. Pentru mai multe episoade și transcrieri. Eu sunt Jacy Topps. Mulțumesc pentru ascultare.